Se Jennifer "Femshep" Hale fulgråta till Mass Effect Legendary Edition-trailern

Robot
Se Jennifer "Femshep" Hale fulgråta till Mass Effect Legendary Edition-trailern

"Att vara en del av detta är det bästa som finns."

#mass-effect, #mass-effect-legendary-edition


Medlem

Kommer denna samling i en PS5 version?

Spelade aldrig färdigt 3:an blir nog nu


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Lirar alltid femshep, tycker hennes röst är perfekt för rollen. Mark Meer är också bra och hans röst hör man relativt ofta eftersom han gör rösten till många andra karaktärer i spelen bla Vorchas, Hanars och några Volus.

Medlem

Det var hennes grymma performance som gjorde att jag femsheppade mig igenom trilogin. Ingen skugga över Mark men Jennifer spikar det.


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Dex
Medlem
Skrivet av Mike_Swe:

Kommer denna samling i en PS5 version?

Spelade aldrig färdigt 3:an blir nog nu

Tyvärr kommer det inte till dom nya konsolerna. Men funkar att köra PS4 / Xbox One versionerna på dom nya konsolerna dock.

Medlem

Male sheppard is the way to go


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Just Jennifer Hale är ju hela poängen med femshep. Jag vet inte varför men jag kan lyssna på hennes röst i timmar. Sheena i Tales of Symphonia blev ju per automatik bästa karaktären pga Hale också.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Dex:

Tyvärr kommer det inte till dom nya konsolerna. Men funkar att köra PS4 / Xbox One versionerna på dom nya konsolerna dock.

Unket

Men, on topic: FemShep! FemShep! Alltid.


signatur

Jump in.

Medlem

Gillar båda. Kört igenom 1-3 med båda två. Minns inte om jag hade någon egentlig preferens annat än att jag gillade det mesta (utom slutet på 3:an då... men det är ju inte pga. deras insats ^^).

Dex
Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Unket

Men, on topic: FemShep! FemShep! Alltid.

Ja känns som ett litet konstigt beslut att släppa en så här stor release utan att optimera dom för Xbox Series och PS5.

Nu föredrar jag shooters på PC:n ändå förvisso så personligen bryr jag mig inte, men känns som ett konstigt beslut ändå.

Och kan bara hålla med. Broshep var en bra voice actor helt klart, men Jennifer Hale som Femshep är nog en av dom mest imponerande voice actingsen jag har "sett"!

Medlem

Alltid spelat som FemShep, hon är så pass bra att jag föredrar henne framför Mark. Mark är bra med, men han kommer av som lite stel i hans "delivery".


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Renegade FemShep är den bästa.

Medlem

Cringe. Har för mig att över 70% valde att spela andra Shepard.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Har alltid tyckt att bägge Shepparna var av otroligt låg kaliber när det kommer till talang.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Årets släpp!

Medlem

FemShep, all the way. Fantastisk röst. Och så föredrar jag att spela kvinnliga karaktärer.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Trailern va inte mycket att gråta över för egen del men hon grät över att vara en del av så pass bra spel?

Medlem

Ett av de få spelen jag väljer att spela som kvinna i. Inte något fel på Maleshep dock.

Medlem

Hon är anledningen till att jag alltid spelar som tjej, började som broshep men pallade inte med den generiska actionsnubben efter typ 15 minuters spelande, testade femshep och vart helt såld!
Vilket otroligt röstskådespeleri. Även denna serie som fick in mig på sci-fi.

Medlem

Fantastisk röstskådis, kör alltid femshep numera, inget emot Mark Meer och tycker han gör en bra insats, dock är male shepards renegade lite sådär, paragon känns som det passar hur han gör rösten mycket bättre.

Meeeeeeen, Jennifer Hale är så otroligt fantastisk, både som Renegade & Paragon.

Gnällkuk

Har faktiskt bara spelat som Broshep men blir Femshep denna gång. Blev lite tårögd av att se klippet av Jennifer efter att hon kikat på trailern.... mer såna här fina saker nu under 2021! <3


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Först Maleshep som snällis

Sen Femsheep som ond jävel

Medlem
Skrivet av Gaara:

Trailern va inte mycket att gråta över för egen del men hon grät över att vara en del av så pass bra spel?

Ja, men framförallt för att hennes röst fick utrymme. Medan vi idag har mer utrymme för kvinnliga karaktärer i våra spel är det inte något som man kan ta för givet, och när spelet lanserades hördes det verkligen till ovanligheterna med kvinnlig representation i marknadsföringen för spel. Så det är ju ett sätt att tillkännage hennes performance, att man i marknadsföringen ger utrymme för hennes framförande. Tycker det är grymt och förstår helt att hon börjar böla, hade man väl själv också gjort om man sett att ens röst för första gången visades i det officiella marknadsföringsmaterialet efter dryga 13 år.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Ja, men framförallt för att hennes röst fick utrymme. Medan vi idag har mer utrymme för kvinnliga karaktärer i våra spel är det inte något som man kan ta för givet, och när spelet lanserades hördes det verkligen till ovanligheterna med kvinnlig representation i marknadsföringen för spel. Så det är ju ett sätt att tillkännage hennes performance, att man i marknadsföringen ger utrymme för hennes framförande. Tycker det är grymt och förstår helt att hon börjar böla, hade man väl själv också gjort om man sett att ens röst för första gången visades i det officiella marknadsföringsmaterialet efter dryga 13 år.

Jag tycker att det är som att gråta över spilld mjölk, men smaken är som baken som de säger.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

1
Skriv svar