Trodde du att du var klar med Hitman 3? Falskt!

Robot
Trodde du att du var klar med Hitman 3? Falskt!

Io Interactive bjuder på nya uppdragsvarianter.

#hitman-3


Medlem

Hela charmen med Hitman är väl just att hitta kreativa sätt att döda sina mål på.

Roligast jag har haft i Hitman måste ändå ha varit i Blood Money. Lyckades du döda alla dina mål med enbart "olyckor" kunde man läsa i tidningen dagen efter att det inte fanns ett enda spår att gå på.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Saknar jesper kyds soundtracks, dom gjorde mycket för stämningen i tidigare spel.

Så mycket mer än nuvarande stilen.

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Lyckades du döda alla dina mål med enbart "olyckor" kunde man läsa i tidningen dagen efter att det inte fanns ett enda spår att gå på.

Aftonbladet asså... Ingen koll på något

Skribent
Skrivet av 4liv3:

Hela charmen med Hitman är väl just att hitta kreativa sätt att döda sina mål på.

Roligast jag har haft i Hitman måste ändå ha varit i Blood Money. Lyckades du döda alla dina mål med enbart "olyckor" kunde man läsa i tidningen dagen efter att det inte fanns ett enda spår att gå på.

Ja jag ser nästan Hitman mer som ett pusselspel än ett action/stealth-spel. Hela grejen är att utifrån de verktyg du har/hittar göra dig av med din måltavla på anonymast vis. Är ett spel jag spelat med flera kompisar sittandes i soffan och vi alla försöker komma på bästa sättet att klara banorna. Jag tror co-op i Hitman hade kunnat bli riktigt bra då det finns så många öppningar för att kunna göra saker och hjälpas åt.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar