EA bekräftar - Nytt Battlefield i slutet av året

Medlem
Skrivet av Komured:

BF5 har väl aldrig (hoppas jag) utgett sig för att försöka återskapa eller skildra historiska händelser på ett korrekt sätt. Isf får man ju tex även plocka bort en hel del saker från spelet eftersom de aldrig brukades i kriget öht, Turner SMLE eller alla dessa spejsade experimentella sikten som knappt existerade alls förutom som enstaka ex på någon forskningsavdelning någon stans.

Dice gör ju det hela tiden, allt från hur de först presenterade spelet till vad som står på deras sida... menar hur tolkar man annars uttalande som

“We are trying to tell players an untold story. I'm not sure how many are familiar with the heavy water production in Norway and what actually went on there,” he said. “But it was important for the Germans and the resistance fighters who actually put up their lives in order to eliminate or destroy this heavy water.”

"Oberättade" stories... som vi hittat på. 🤔

Avstängd
Skrivet av mrFluffy:

Gör det möjligt att spela kvinna i deras fiktiva krig "spårade ur fullständigt".

Det enda som spårade ur fullständigt var väl killar som absolut inte kunde dela med sig med 50% av världens befolkning och låta dem känna sig lite inkluderade. Ganska patetiskt om ni frågar mig 🤷

Ditt inlägg är fullständigt felaktigt, men bemöter jag det korrekt med fakta så blir jag troligtvis bannad, so lets leave it at that.

Medlem
Skrivet av General White:

Ditt inlägg är fullständigt felaktigt, men bemöter jag det korrekt med fakta så blir jag troligtvis bannad, so lets leave it at that.

Läskigt


signatur

IDKFA

Skriv svar