Yngre spelkompisar (Scrap Mechanic, Minecraft, Roblox, Fortnite)

Medlem
Yngre spelkompisar (Scrap Mechanic, Minecraft, Roblox, Fortnite)

Spelkompisar
Finns det någon som har barn som spelar scrap mechanic?

Min son på 10år tycker det spelet är jätteskoj, men ingen av hans kompisar spelar eller vill spela detta.
Så jag tänkte att det kanske satt fler som letar efter nån.

Han tycker oxå om att spela Minecraft, Roblox och ibland även Fortnite...

(Han har Skype och discord)

Finns det nån så skriv gärna

Medlem

ludwigboiiiiii adda på Tiktok (10 barre)

Medlem
Skrivet av Znize:

Spelkompisar
Finns det någon som har barn som spelar scrap mechanic?

Min son på 10år tycker det spelet är jätteskoj, men ingen av hans kompisar spelar eller vill spela detta.
Så jag tänkte att det kanske satt fler som letar efter nån.

Han tycker oxå om att spela Minecraft, Roblox och ibland även Fortnite...

(Han har Skype och discord)

Finns det nån så skriv gärna

Hej! Har en 10 åring som gillar Scrap Mechanic (började scrap mechanic survival igår), minecraft, Roblox och lite Fortnite som är intresserad.

Medlem

Hej! Min 9 åriga son (fyller 10 snart) gillar samma spel, mycket roblox blir det men även scrap mechanic. Det är ok att adda honom på Discord säger han

Medlem

Hej! Även min son på snart 11 år saknar vänner som spelar på dator. Han gillar - just nu - Minecraft Java (både omoddat och med olika mods), kör gärna olika Minecraft minigames som Bedwars, och har en fas med lite Battlefront 2 också.

Han gillar iofs allmänt byggarspel så typ Scrap Mechanic kanske skulle kunna vara något också att lära sig.

Finns det någon/några som har barn i liknande ålder som vill ha fler vänner på Discord att spela med?

Medlem

Min son saknar också kompisar att spela med, spelar allt ifrån The Ark, Minecraft, Eurotrack, Scrapmechanic, Roblox. Han är 14 år och hade gärna spelat med ngt. Han gillar mkt byggarspel samt strategi.

Medlem

Hej min son (12 år) söker spelkompis till Roblox och andra spel. Han spelar mest Bloxburg.

Medlem

Min son på 11 år söker spelvänner till framförallt Scrap Mechanic, men gillar även andra sandbox-spel som t ex Subnautica, Raft, Teardown och Space Engineers. Har Discord.

Medlem

Kanske skapa en discord för barnen så de kan gå med? Sen kan föräldrarna ha lite koll/översikt genom denna servern?

1
Skriv svar