Svenska survival-spelet Valheim får flygande start på Steam

Robot
Svenska survival-spelet Valheim får flygande start på Steam

Det är just nu det bäst säljande spelet på hela plattformen.

#Iron-gate-ab, #Valheim


Medlem

Uppfriskande med lite metal i trailern istället för tråkig rap som annars är i varenda trailer!

Medlem

Otroligt kul spel, kan starkt rekommendera!

Inaktiv

Inte spelat, än. Allergisk mot early access men har fått hur bra betyg som helst, kliar lite i fingrarna om jag ska vara helt ärlig!

Och för övrigt, spelutvecklingen inom vårt avlånga rike glöder just nu och det är riktigt kul att se!

Medlem

Ser skoj ut. Hade det inte varit för musiken som va riktigt dålig så hade man nog testat det.

Medlem

Hur ser det ut för satisfactory, när släpps 1.0?

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Ser skoj ut. Hade det inte varit för musiken som va riktigt dålig så hade man nog testat det.

Ajajaj, skäms.

Förövrigt så sägs spelet ska vara riktigt roligt, men jag själv väntar nog tills det går ur early access.

Medlem

Bra musik, blir kanske ett köp pga det.

Medlem

Ser skoj ut. Kan nog bli ett köp när det har fått mogna lite.

Skrivet av Kavakava83:

Hur ser det ut för satisfactory, när släpps 1.0?

1.0 tror jag inte man har annonserat ett släpp på än.

Men däremot ska man släppa en större uppdatering nu i slutet på Februari.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Uppfriskande med lite metal i trailern istället för tråkig rap som annars är i varenda trailer!

Jag hade klarat mig bra utan det med - hade varit trevligare med lite musik som Wardruna eller Heilung


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varenda streamer verkar spela spelet av någon anledning, antar att de kör massa sponsring för att få fart på försäljningen?

Kommer antagligen inte testa själv, ser inte särskilt roligt ut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Get det ett ok, annorlunda stil, men att det får så mycket beröm känns lite udda, men kul så klart för utvecklingsteamet.

Ca 10Euro o uppåt för 10slot server från nån av spelhost företagen där ute om man inte vill hosta på egen dator.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Krycka:

Bra musik, blir kanske ett köp pga det.

Eller så drar du på lite Amon Amarth på Spotify bara

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Eller så drar du på lite Amon Amarth på Spotify bara

Amon Amarth favoritband \m/


signatur

Hail to the king, Baby!

Medlem
Skrivet av TheJudge:

Ser skoj ut. Hade det inte varit för musiken som va riktigt dålig så hade man nog testat det.

Sååå musiken i en trailer avgör om du spelar ett spel? (antar trololo) men måste vara det dummaste jag läst på bra länge.


signatur

Spela spel är kul ibland.

ELF
Medlem

Aldrig riktigt fastnat för Amon Amarth. Men denna låt har jag missat måste jag säga.

Ja, just det. Spelet... Gillar den lite lätt pixelerade grafiken, men är inte helt såld på gameplay. Väntar och ser hur utvecklingen ter sig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skrivet av miffot:

Sååå musiken i en trailer avgör om du spelar ett spel? (antar trololo) men måste vara det dummaste jag läst på bra länge.

Är det verkligen så orimligt? Hur många tror du inte plockade upp Elder Scrolls efter de hörde nerevar rising eller Civ efter sogno di volare? Det sätter ett tema och är ofta likt den musik som spelet använder.

Inaktiv

Gav upp på Amon amarth efter "Raise you horns" låten. Blev lite för mycket Hammerfall av hela grejen. Plojmusik.

Medlem

Haha nä fyfan. Blir tvärnej pga den där musiken.

Härligt, stort grattis till utvecklarna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser otroligt bra ut, kommer dock inte köpa pga den där trailermusiken. /s
Edit: Inget fel på musiken och jag hoppas alla som gör sitt val baserat på det får feber imorgon och mår lite dåligt ett tag innan dom blir bättre igen.

Medlem

Kollade just totalt 10 min på 3 olika twitch streams.

Ser brutalt tråkigt ut, vad är hypen över?

Medlem

Jag har kört iaf 15 timmar, förmodligen bra mycket mer, och har inte träffat på en enda bug, väldigt uppfriskande! Jag tycker även att det hänt en hel del i spelet sen det släpptes också, mycket nytt som kommer känns det som.

Medlem
Skrivet av Allexz:

Kollade just totalt 10 min på 3 olika twitch streams.

Ser brutalt tråkigt ut, vad är hypen över?

För att det är svenskt och säljer bra

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

För att det är svenskt och säljer bra

Tror knappast att folk internationellt bryr sig om att det är svenskt.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Tror knappast att folk internationellt bryr sig om att det är svenskt.

Nä men syfta på här.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Nä men syfta på här.

Aa får skylla på att jag är trött eller något!

Medlem

Kunde inte ens spela det. När jag skulle starta en ny värld efter att ha gjort min karaktär låste sig spelet på laddningskärmen varje gång. Blev att göra ett återköp. Jaja, blir väl att testa det någon gång i framtiden.

Medlem

20 timmar in, och älskar det. Fantastiskt bra.

12
Skriv svar