Nintendo World verkar innehålla kaktusar designade av moddare

Robot
Nintendo World verkar innehålla kaktusar designade av moddare

Är nu i full färd att skicka ett argt brev till sig självt.

#Super-Nintendo-World, #nintendo


Medlem

Jag förstår inte.
Vad är samma ena bilden visar kaktusfienden (vad den nu heter) och den andra "vanliga" kaktusar med en blomma ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Molotov:

Jag förstår inte.
Vad är samma ena bilden visar kaktusfienden (vad den nu heter) och den andra "vanliga" kaktusar med en blomma ?

Twitter skär bilden lite märkligt, klicka för att förstora den.


signatur
Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag förstår inte.
Vad är samma ena bilden visar kaktusfienden (vad den nu heter) och den andra "vanliga" kaktusar med en blomma ?

Jag ser det inte heller.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag förstår inte.
Vad är samma ena bilden visar kaktusfienden (vad den nu heter) och den andra "vanliga" kaktusar med en blomma ?

Skrivet av Arcadia:

Jag ser det inte heller.

Det är alltså denna man syftar på.

Medlem

Känns ganska långsökt

Medlem
Skrivet av Cenorida:

Det är alltså denna man syftar på.
https://i.imgur.com/B60cyRD.png

Jaha, jag trodde det var de där vandrande stickiga bollarna som var först på bild.

Kontot avslutas

Newer Super Mario Bros Wii är annars en väldigt bra mod, och gillar att de har gjort modden så att man måste ha New Super Mario Bros Wii för att kunna spela det, det blir ju nästan mer som ett DLC till spelet, bra försök för att stoppa eller själva visa att de inte är för piratkopiering.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Känns ganska långsökt

Är det ju inte, när bägge har exakt samma form, och exakt samma utsmyckning, på exakt samma ställe.

Rätt ska va rätt.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Känns ganska långsökt

”I didn't work on Newer Wii but am currently on the Newer Team making the remastered version. One of the artists noticed, we told some of the original developers and they seemed to agree that it was definitely Newer's cacti.”

Medlem

Men det är ju 2 helt olika objekt, varav det ena liknar det andra. Tycker det är till att överdriva. Men visst, de kunde ha ändrat formen lite så hade man ju sluppit diskussionen helt.

1
Skriv svar