Prince of Persia-remaken försenas på obestämd tid

Robot
Prince of Persia-remaken försenas på obestämd tid

Men i gengäld ska vi få ett fräscht äventyr som är troget originalet.

#Prince-of-persia-remake, #Sands-of-time, #Ubisoft, #nyhetstips


Medlem

Så kan det gå.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bra.

Såg ut som skräp.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hen ser man fram emot


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Freakon:

Bra.

Såg ut som skräp.

Ser väl ut ungefär som en remake/remaster av Prince of Persia Sands of Time?

Jag tyckte det var toppen iaf. Vet inte om det håller idag men... Får väl se när det kommer.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Bara bra om dom tar tid på sig, det dom visade tidigare såg inte bra ut. Med det sagt så är det jag egentligen önskar ett helt nytt spel i serien.

Inaktiv

Bra nyhet. Ett av de bästa spelen som gjorts och sen ser remaken ut som en överfyll flygplanskräkpåse.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Bra nyhet. Ett av de bästa spelen som gjorts och sen ser remaken ut som en överfyll flygplanskräkpåse.

När jag kräks på planet får jag en ny påse, aldrig varit med om att göra en calzone av den.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

"Speciell visuell stil" låter som en dålig ursäkt. Varför göra en modern remake som ser 15 år gammal ut, vad är ens poängen då?
Tycker de gör rätt i att ge detta mer tid, det de har visat hittills har sett fruktansvärt janky ut.

Medlem

Jo, det är bra att de ger det extra tid. Och borde det inte vara bättre och göra om det där spelet från grunden? Hur mycket jag än tyckte om det (och jag älskade det) så måste det erkännas att det är ett otroligt trasigt spel och även HD versionen var minst lika trasig.


signatur

Ultrazine

De vill nog inte råkat ut för ett "CyberPrince 2021" ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Var ju riktigt intressant i jämförelse med andra spel när det släpptes, men jag tror inte det håller idag, det är för utdaterat.

Dock så tror jag på remake, då delar av grunden fortfarande skulle kunna vara intressant.

Älskade orginalet, men skulle nog inte ens palla att spela igenom det igen idag.

Medlem

Cyberpunk deluxe... Slutar med att spelarna kräver att det släpps. Så buggar det lite och det blir ramaskrik på internet.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

De vill nog inte råkat ut för ett "CyberPrince 2021" ...

Ha exakt det jag tänkte. Tur att cyberpunk 2077 var ett grymt spel dock. Hade varit fail annars 👍

Medlem
Skribent

Fast om vi ska vara ärliga är det väl Sands of Time de vill efterlikna från 2003, inte Forgotten Sands från 2010?


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar