Epic-event på torsdag lär avslöja några av årets exklusiviteter

Robot
Epic-event på torsdag lär avslöja några av årets exklusiviteter

Blir också starten på två veckor lång rea.

#epic-games-store


Medlem

Usch va trist det är när det enbart kommer till Epic.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Booooooo


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Bra jobbat Epic, keep up the good work. Se bara till att få lite mer fart på utvecklingen av klienten.

FM-guru
F.d. Sisyr

Half-Life 3? 🤔

Medlem

Ett nytt Unreal spel ja tack

Inaktiv

\0/ däng Gabe once and for all.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Ett nytt Unreal spel ja tack

Det vill jag ha, mer än alla andra spel.

Inaktiv
Skrivet av Sisyr:

Half-Life 3? 🤔

Jag hade betalat mycket pengar för att Half-Life 3 skulle bli Epic exklusivt bara för att reta alla Epic-haters, inte för att jag själv gillar Epic eller ogillar Steam

Medlem

"Företaget sa i helgen att de planerar att släppa fler exklusiva titlar de två kommande åren vad de hittills har haft."

Neeeeej Så otroligt tråkigt och dåligt. Deras klient är riktigt dålig. Deras exklusiviteter har orsakat konsumenterna många problem. Nu senast Hitman 3 där det inte gick att importera xp och vapen från Hitman 1 och 2 på Steam. Jag fick spela igenom 3:an utan den funktionaliteten.

Exklusiviteter är oerhört dåligt för konsumenter. Speciellt när klienten är så dålig.

Epic borde utmana Steam genom bra priser och bra klient istället för att kidnappa spel.

Medlem

När fick vi ett Unreal senast?
Kommer ihåg första spelet när man klev ut ur det kraschade skeppet. God damn!!!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

"Företaget sa i helgen att de planerar att släppa fler exklusiva titlar de två kommande åren vad de hittills har haft."

Neeeeej Så otroligt tråkigt och dåligt. Deras klient är riktigt dålig. Deras exklusiviteter har orsakat konsumenterna många problem. Nu senast Hitman 3 där det inte gick att importera xp och vapen från Hitman 1 och 2 på Steam. Jag fick spela igenom 3:an utan den funktionaliteten.

Exklusiviteter är oerhört dåligt för konsumenter. Speciellt när klienten är så dålig.

Epic borde utmana Steam genom bra priser och bra klient istället för att kidnappa spel.

Sweeny pratade om det och FZ skrev om just Hitman 3 saken. Vet inte om det är löst ännu men de jobbade på det.

Gällande klienten så förstår jag att folk gillar Steam, har själv mest spel där(10-faldigt mer än Epic) men klienten är inte bra.
Den är långsam och fylld med saker till bredden som inte gör det enklare att hitta saker i deras store.
Där är Epic bättre, snabbare men saknar flera funktioner som Steam har, men det kommer. Hade dock varit trevligt att ha dessa redan.
Jämför man dock med skiten som stavas Uplay eller Origin är Epic så långt mycket bättre.
GoG gillar jag också även om den är lite klumpig men smidigt att styra via den och den har blivit mycket bättre sista månaderna.

Ser fram emot eventet och vad de bjuder på. Lite tråkigt med exklusiva för en specifik klient men nu har vi turen att det bara är en ikon extra så inget som är speciellt jobbigt. Visst hade det varit bättre om det kom till fler/alla.
Får helt enkelt hoppas på ett nytt Unreal. Drömma kan man


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Geeks Gaming

Något säger mig att vi får se fler Sony-spel.
Håller tummarna för last of us och god of war

1
Skriv svar