Battlesector är turodningsbaserad strategi i Warhammer 40K-världen

Robot
Battlesector är turodningsbaserad strategi i Warhammer 40K-världen

Från Battlestar Galactica Deadlock-utvecklarna.

#40k, #battle, #sector, #warhammer


Medlem

Härligt! Ser fram mot att se vad Tjockahajen kan åstakomma!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kollade igenom screenshotsen och började kolla om företaget är kopplade till Relic på nått sätt. Men hittade inte koppling.
Spelade DoW 2 igen nyligen och det ser i vissa fall ut som om objekt och texturer är direkt tagna från det spelet.

Medlem

Det här ser jag FRAM EMOT!

I heard there was a heresy and i came as fast as i could!

Skribent

Deadlock är faktiskt sjukt underskattat. Gillade det skarpt, även om det har vissa problem.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av waeress:

Kollade igenom screenshotsen och började kolla om företaget är kopplade till Relic på nått sätt. Men hittade inte koppling.
Spelade DoW 2 igen nyligen och det ser i vissa fall ut som om objekt och texturer är direkt tagna från det spelet.

Texturerna var snarlika, men insignian ser ut som Blood Angels. Så inget hittepå chapter denna gången.


signatur

I drank what?

eld
Medlem

Okej, jag tar tillbaka det jag sa om musik och trailers i Valheim tråden.

Medlem
Skrivet av eld:

Okej, jag tar tillbaka det jag sa om musik och trailers i Valheim tråden.

Ja jävlar det här var ett riktigt bottenskrap till trailer.

Totalt intetsägande, med tråkigaste fienden i hela Warhammer och så lite dubstep på det.

Gravt underkänt!


signatur

P.L.U.R

Medlem

"Fierce Fast-Paced Combat" och turordningsbaserat går inte riktigt hand i hand.

Medlem

Fan vad less jag är på alla turn-baserade Wh40K spel.. Önskar det kunde komma en DOW kopia eller en Fire Warrior uppföljare.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Texturerna var snarlika, men insignian ser ut som Blood Angels. Så inget hittepå chapter denna gången.

På vilket sätt skulle Blood Ravens vara hittepå (förutom då att alla chapters är hittepå, eftersom 40k är fiktion)? De fanns omnämnda i fluffet innan första spelet, även om det bara var en fotnot.

Medlem
Skrivet av Tomten:

På vilket sätt skulle Blood Ravens vara hittepå (förutom då att alla chapters är hittepå, eftersom 40k är fiktion)? De fanns omnämnda i fluffet innan första spelet, även om det bara var en fotnot.

Jag ville minnas att innan första DoW så snackades det om (från dev håll) att de inte var canon, men jag ser nu efter snabb koll att jo, de fanns innan precis som du säger. I stand corrected.


signatur

I drank what?

Medlem

När kommer recensionen?

1
Skriv svar