GTA V har skeppats i massiva 140 miljoner exemplar

Robot
GTA V har skeppats i massiva 140 miljoner exemplar

Kan bli trångt på Take-Twos bankkonto.

#gta-v, #red-dead-redemption-2, #take-two


Medlem

Måtte multiplayer komponenten dö ut snarast.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Jag lär garanterat köpa det igen till Ps5 eller Xbox SX då jag bara hade det till Ps3. Hoppade över att köpa det igen till Ps4an. Lätt det bästa spelet för sin generation när det släpptes, sjukt bra spel.

Medlem

Känns som att Epic Games Store-kopiorna måste vara inräknade om det var bästa året sedan 2013. Samtidigt låter 10 miljoner sedan maj lite om man skulle räkna in dem.

Medlem

Imponerande.

Jag förstår inte det. Spelade igenom det en gång(på pc, då får man bäst grafik direkt istället för att köpa om det flera gånger?), jättebra spel men inget jag vill nöta flera hundra timmar på.

Medlem

tröttnade många år sen på online läget pga alla fuskare o skit. .fattar inte hur det fortfarande säljer så bra...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

tröttnade många år sen på online läget pga alla fuskare o skit. .fattar inte hur det fortfarande säljer så bra...

Bra spel säljer brukar det heta

KoP
Medlem

Jag är iaf skyldig till 2 ex. (XB360 och Xbone). Men nu är det flera år sedan man tröttnade på spelet så några flera ex. blir det inte.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Bra spel säljer brukar det heta

Storyn var Ok, inget super precis.
Om man bortser från alla fuskare (har inte spelat en enda gång de senaste 2 åren utan minst 1 i varje session) så blev online absolut skräp med introduktionen av Doomsday heisten med flygande bilar och motorcyklar.

Efter det så är det i princip det ends som händer i spelet, ett slagsfält där folk fuskar eller flyger omkring med OP flygande motorcyklar.

Hamnar man i en egen session med polare så är det väl rätt kul, men det är 1 av 10 sessioner som inte förstörs av några rövhattar.

Medlem
Skrivet av Winzi:

Storyn var Ok, inget super precis.
Om man bortser från alla fuskare (har inte spelat en enda gång de senaste 2 åren utan minst 1 i varje session) så blev online absolut skräp med introduktionen av Doomsday heisten med flygande bilar och motorcyklar.

Efter det så är det i princip det ends som händer i spelet, ett slagsfält där folk fuskar eller flyger omkring med OP flygande motorcyklar.

Hamnar man i en egen session med polare så är det väl rätt kul, men det är 1 av 10 sessioner som inte förstörs av några rövhattar.

Jag körde bara SP då MP inte fungerade för mig på ps3, spelet krasha i MP introt hela tiden. Körde om spelet 3gånger, SP var helt magisk första gången. Början av spelet när man åkte på den där vinterlandsvägen taggad som fan med höga förväntningar som sedan visade sig överträffas kommer jag aldrig glömma. Nä det ska bli kul att återvända till spelet på nya konsollerna:D

Medlem

Känns som att GTA 6 är låååångt borta

Avstängd

GTA V car bra men, dags att gå vidare nu kan man tycka..

Medlem

Jag har det 5 ggr!

Första ggn fick jag det på Xbox 360 i present

Sen köpte jag det på PC på DVD skivor!

Sen köpte jag det på PS4 och sedan PC igen digitalt på rea för slippa joxxa med DVD skivor.

Sen fick jag det via Epic med!

Medlem

....... och där fick de precis igen utvecklingskostnaden för spelet. Bra jobbat Rockstar. 😉

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

tröttnade många år sen på online läget pga alla fuskare o skit. .fattar inte hur det fortfarande säljer så bra...

Fuskare som blivit bannade behöver ju kanske köpa det igen

Medlem
Skrivet av Winzi:

Storyn var Ok, inget super precis.
Om man bortser från alla fuskare (har inte spelat en enda gång de senaste 2 åren utan minst 1 i varje session) så blev online absolut skräp med introduktionen av Doomsday heisten med flygande bilar och motorcyklar.

Efter det så är det i princip det ends som händer i spelet, ett slagsfält där folk fuskar eller flyger omkring med OP flygande motorcyklar.

Hamnar man i en egen session med polare så är det väl rätt kul, men det är 1 av 10 sessioner som inte förstörs av några rövhattar.

Tyckte storyn var nice, men som du säger, MP är skräp nu i freeroam iallafall!

Medlem

Grand Theft Saints Row.

Hoppas VI blir lite mer mörk och dyster storymässigt som IV.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Jag vägrar betala för det igen. Kommer högst sannolikt inte installera det igen heller. Skall jävligt mycket till, typ som en map expansion i det här laget:


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Jag vägrar betala för det igen. Kommer högst sannolikt inte installera det igen heller. Skall jävligt mycket till, typ som en map expansion i det här laget: https://i.pinimg.com/originals/9d/c5/53/9dc553b3c295fcb22b03e...

Saknar en skala på den där kartan

Medlem
Skrivet av Pihraija:

Saknar en skala på den där kartan

GTA V-kartan är väl 18x12 km eller nåt sånt för jämförelsen.... Räkna själv, rejäl uppgradering vore det iaf!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar