343i hintar om att Halo: The Master Chief Collection kommer till "en ny plats"

Robot
343i hintar om att Halo: The Master Chief Collection kommer till "en ny plats"
Medlem

Till mobiler såklart! Har ni inte mobiler?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Switch


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Fem spänn på att det kommer till Tesla-bilar.

Kommer till PS5👍

Medlem

Stadia ? Kylskåpet ? Hmm på den berömda platsen som alla går till när behovet säger till. Jag sitter där nu! Jag ger upp vas tror ni att det hamnar.

Medlem

Exklusivt till tesla bilar gissar jag på

Medlem

En ny plats? Grekland? Finns det i Grekland?

Medlem

"We want to proudly announce The Master Chief Collection, now on Gameboy and Ti83+ calculators. Also included is a bundle of Skyrim for the Commodore Vic-20."


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Hoppas på Epics store.

Medlem

Linux så klart... eller?

Medlem

Högoddsaren känns i det här fallet som Epic Store. Switch (antingen local eller cloud), Stadia, Mac, och ja, till och mer Tesla, låter mer troligt än Epic Store. Tesla låter faktiskt väldigt troligt. Du kan spela på en ny plats varje dag

Medlem

Många som gissar tesla, det vore fan rätt lol.
Då kan man lika gärna satsa på game gear. Ingen kommer köpa en överklockad elgräsklippare för Halo, ingen kommer köpa Halo till sin nya bil.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Fattas bara om de dundrar till med att släppa det på playstation haha.
Då lär man skita på sig här o var i världen.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Säkerligen till mobiltelefonen

Medlem
Skrivet av Underdog Bully:

Kommer till PS5👍

Troligare att det går att spela på en brödrost innan de händer 😂

Medlem

VR kanske? De kanske experimenterar med det för att kunna släppa VR till xboxen sen.

Avstängd
Skrivet av M_R_X5432:

Troligare att det går att spela på en brödrost innan de händer 😂

Microsoft brukar ju säga att dom inte bryr sig om var folk spelar så då vore det väl inte så konstigt om dom släpper till Playstation...
Är väl konstigare att dom inte släpper sina spel till playstation med tanke på det uttalandet


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Åh, håller tummarna för Switch. En perfekt plattform för Halo.

Medlem

Jag skulle faktiskt gärna se att dom faktiskt lade till Halo 5 i Halo MCC, vore trevligt att kunna köra igenom hela storyn ända fram till Halo: Infinite när den släpps.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Checker:

Microsoft brukar ju säga att dom inte bryr sig om var folk spelar så då vore det väl inte så konstigt om dom släpper till Playstation...
Är väl konstigare att dom inte släpper sina spel till playstation med tanke på det uttalandet

Vi får se. MS nya motto är iaf att de inte längre har några konkurrenter säger de utan hellre vill göra tjänster o erbjuda lösningar för att stärka andra så då borde de också givetvis vara sugna på att få släppa spel på Playstation för att "hjälpa Sony" så att säga


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar