The Outer Worlds andra och sista expansion släpps i februari eller mars

Robot
The Outer Worlds andra och sista expansion släpps i februari eller mars
Medlem

Ett spel med enorm potential som tyvärr endast blev ett mediokert och kort halv-rpg. Med det sagt kommer jag att lira om spelet när expansionerna även finns på game pass. Jag hade gärna sett en 2a, världen var lagom dyster, lagom härlig men som trasslade in i sig själv.

Skrivet av Jokobib_Bob:

Ett spel med enorm potential som tyvärr endast blev ett mediokert och kort halv-rpg. Med det sagt kommer jag att lira om spelet när expansionerna även finns på game pass. Jag hade gärna sett en 2a, världen var lagom dyster, lagom härlig men som trasslade in i sig själv.

Vilket spel är perfekt från början? Jag ser det som en fin början på något.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Bra spel men alldeles för kort, om det var sisådär 10 ggr längre speltid hade jag älskat det.

Medlem

Var det första spelet på bra många år som jag ångrade att jag köpte.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av scirocco:

Bra spel men alldeles för kort, om det var sisådär 10 ggr längre speltid hade jag älskat det.

Tog mig 50 timmar, 500 vetefasiken om jag hade pallat.

Har inte spelat DLC ännu, blir väl dags när båda är ute!


signatur

Jump in.

Medlem

Varje gång det dyker upp rubriker på FZ om Outer Worlds blir jag glad i typ 0,5 sek, tills jag inser mitt misstag när jag tänkte att det handlade om något nytt om Outer Wilds.

ELF
Medlem

Trevligt. En andra genomspelning snart då.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Roligt spel, men lite väl kort kanske.
Kändes som att något fattades efter jag var färdig..

Medlem

Ett av de bästa rollspelen på senare år, så ska bli riktigt roligt med lite nytt också längden var perfekt tyckte jag. Ett av få spel jag tyckt varit riktigt roligt att spel om med.

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Roligt spel, men lite väl kort kanske.
Kändes som att något fattades efter jag var färdig..

Man är kanske bortskämd med grandiosa slut? Kände samma sak, tycker dock inte att slut behöver vara "episka", men det kändes lite abrupt. Enligt mig var companions i spelet inte lika färgstarka som de hade kunnat vara, och det störde jag mig lite mer på.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Man är kanske bortskämd med grandiosa slut? Kände samma sak, tycker dock inte att slut behöver vara "episka", men det kändes lite abrupt. Enligt mig var companions i spelet inte lika färgstarka som de hade kunnat vara, och det störde jag mig lite mer på.

Exakt. Men helt okej spel ändå. Men slutet var... Abrupt?

1
Skriv svar