Kombinationen av 80-talserien baserad på Zelda och Beavis & Butthead är precis så bra som du kan tänka dig

Robot
Kombinationen av 80-talserien baserad på Zelda och Beavis & Butthead är precis så bra som du kan tänka dig
Medlem

Fy fan vad kung. Bra hittat, Calle!


signatur

I drank what?

Moderator | Testpilot

hehhehehehhheeee, hähähä hääää


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av uberpwnage2.0:

hehhehehehhheeee, hähähä hääää

I am the Great Cornholio, I need Master Sword for my bunghole!

Skrivet av Mirage:

Fy fan vad kung. Bra hittat, Calle!

We're gonna score!


signatur
Gnällkuk

Haha, guld!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Haha fantastiskt! Bra öga för detaljer också, som spegelbilden @0:47.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Highighi hihi. Cool!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Shut up, butthead!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Guld! Hehe hee.

Medlem

Åh min tonårsbarndom.. guld

Medlem

Hahaha, precis vad jag behövde just nu 😄😆

Medlem

Innebär det att David Letterman är Zeldas farfar, eftersom han är Butt-Heads pappa?

Medlem

Mycket underhållande, tack för tipset Calle!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem

Så jäkla bra

1
Skriv svar