Cyberbug 2077 - En rimlig recension

Dex
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Jo det är väl klart att du får tycka. Men om 50% av folket säger att spelet innehåller sjukt mycket buggar och är kasst så får väl de också tycka det? Jag hade inte sagt något om det var en liten skara som tyckte det var lite sisådär småbuggigt, men det finns ju en anledning varför Sony tog bort spelet från PS Store. Då tycker jag det inte har en plats som "årets spel", men det är min egen uppfattning Smaken är som baken, och tur är väl det.

Jag sa inget om att man inte fick tycka spelet var dåligt. Det var du som tyckte att folk som gillade spelet skulle tänka om.

Håller med om att till förra generationens konsoler har dom misslyckats fullständigt. Men det gör ju inte PC versionen dålig bara för att den är dålig till dom gamla konsolerna

Avstängd
Skrivet av Dex:

Jag sa inget om att man inte fick tycka spelet var dåligt. Det var du som tyckte att folk som gillade spelet skulle tänka om.

Håller med om att till förra generationens konsoler har dom misslyckats fullständigt. Men det gör ju inte PC versionen dålig bara för att den är dålig till dom gamla konsolerna

PC-versionen är också dålig. Visst, man kan starta spelet och spela det från start till mål utan att det kraschar. Men bara för det gör det inte spelet bra, långt ifrån.


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack för recensionen, och den längsta Plus- Minus-listan i FZ:s historia!

Tycker du cyberpunk är lika bra som witcher 3?

Medlem
Skrivet av landahl:

Tycker du cyberpunk är lika bra som witcher 3?

Witcher 3 är lite lätt överskattat faktiskt.

Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Uppe i över 100 timmar, Spelar på Stadia och inte en crasch.
Några småbuggar men inte mer än vanligt i operworld-spel.
Snyggt och flyter på bra i 4K/30fps

Lite kort kanske, man missar väldigt mycket om man bara spelar igenom det en gång. (beror på hur man spelar)

5/5, bästa spelet 2020

Kul att du tycker spelet är bra, nu undrar jag ju om du ens läst recensionen som tråden handlar om.
Om du nu bara ville skriva och ge det 5/5 här, så skriv en egen recension.

Förövrigt tycker jag det var en bra recension som @Cedmoy knåpat ihop och är enligt mig ganska rättvist skrivit om spelet.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Förstår inte riktigt det där med duschen, vad är det du inte tycker fungerar, man kan ju duscha båda med och utan kläder?

Vad gäller vapnen på väggen så kan du bara lägga upp ikoniska vapen där.
När det gäller simma så hade jag i varje fall ett trevligt sim- och dykäventyr med Judy.

Det har du ju rätt i! jag som är dum i huvet! - borde ta bort det minuset, eller vänta, det får stå kvar ändå som vittne till hur bortskämd jag är som spelare som trodde det skulle ske automatiskt...

ok! bara ikoniska vapen som går att placera på en hylla! Hade iofs inte använt det funktionen i vilket fall.

...inget fel i att man kan simma... fattade bara inte varför.... Förutom en katt som sitter å äter på botten så har jag inte hittat nåt intressant - men att man ska simma med Judy förklarar ju saken! (typ?) Jag ska nog ta ett snack med henne ikväll...

Tack för infot

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack för recensionen, och den längsta Plus- Minus-listan i FZ:s historia!

Haha! tack Jocke!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Tack för recensionen, och den längsta Plus- Minus-listan i FZ:s historia!

Ja minst sagt^

Ambassadör
Xbox

Intressant recension!

Själv är jag helt uppslukad av spelet. Jag har dock gått in i det med lågt ställda förväntningar och inte brytt mig så mycket om vad CDPR sagt och inte sagt innan release då det inte spelar någon roll för min upplevelse.

Jag spelar på Xbox Series X och har inga problem tekniskt, så det är inte heller något som påverkar min inställning till spelet negativt.

Det är hittills ett trevligt spel, med kul combat encounters och bra berättelser, side quests och intressanta karaktärer. Jag har god inlevelseförmåga och har accepterat att världen är en kuliss som man inte bör peta för mycket i, då fungerar det fint. Det lever ju inte upp till sin hype och det är väl där skon klämmer för många, det är ett "vanligt" bra spel från förra generationen.

Det är ett bra spel, förmodligen inte alls som utlovats dock, inget revolutionerande någonstans men jag har väldigt roligt och det är väl någonstans därför man spelar spel.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag håller helt med om att det borde tagit ett halvår eller ett år till att finputsa spelet. Det är sjukt mycket som inte känns helt färdigt.
Men jag har så kul och älskar Night City(läs Judy) så mycket, att det just nu ligger på fem av fem. Inte spelat klart än.

Medlem

Den värsta bugg som jag har är en där jag inte kan lämna in uppdraget "Freedom of the Press" då prompten inte finns vid terminalen där man skall göra klart det.
Hade en klassisk bugg en där man ramlar igenom texturen på världen.
De flesta andra buggar är grafiska tex: T-pose npc, karaktären är naken och skallig trots man har kläder på den, en bil som sitter fast ca 20 meter upp i luften, vid en konsert så håller karaktären ej gjutaren i händerna utan den flyter av sig själv i luften.
Något som jag stör mig på är en del texturer där tex paljetterna som är vid i princip varje toalett så är de extremt pixliga flera andra texturer på tv-apparater och drickaautomater.

Sätten som menyerna är designade stör mig med, inte lika mycket som i Witcher 3 men mycket ändå där i inventory så har du dina saker och om du vill uppgradera dem så kan du inte göra det där och då utan du måste först gå bort till crafting och sedan upgrades sedan där så är det inte 100% tydligt vilka saker som du har equipat utan de sakerna är lite ljusblå i sin bakgrund.

I relationerna så kan du vara fysisk med partnern en gång om du senare besöker dem (Judy för min del) så kan du endast ha en kortare diskussion om BD's alltså hennes jobb sedan inget mer.

Introt med Jackie som är på typ 30 sek är uppdrag som jag faktisk vill spela så man kan fästa sig mer vi karaktären när han förvinner så är det för tidigt samt då man körde stealth igenom hela det sista uppdraget med honom så kör han gun ho på sista delen i lobbyn när man hade kunnat fixa det med stealth också.

Silverhand känns som en eftertanke och känns inte helt som han skall vara med från början.

Det är som TS skriver att det är mycket som saknas.

Medlem

Har någon påpekat ännu att man visst kan "hänga upp" vapen på väggen i lägenheten?? Det är specifikt the ikoniska vapnen, om du stoppar dom i din "stash" i vapen-rummet, så hamnar dom på sin respektive plats på väggen.

Nu vet ni och kanske även skribenten, som tydligen antog det var en bugg när han inte kunde sätta upp vad han ville. Även om det såklart hade varit bättre om man själv fick bestämma.

Medlem

Bra recension och en annorlunda men ack så viktig vinkel. En fråga som dyker upp halvvägs är ifall du upplevde att du kunde göra alla sakerna du beskrev här i Witcher 3. Naturligtvis inte bokstavligt, men i ifall man jämför interagerandet med npc'erna...konsekvenser, djup etc. Känslan slår mig nämligen att du söker ett djup i spelet som (även ifall det kan ha upplevts som utlovats) jag aldrig sett i något annat spel.
Nu har jag själv inte spelat något liknande annat än hela Witcher-serien (tyvärr), men även ifall det fanns gott om söta slumpvisa änkor och husfruar att uppvakta så blev jag inte det mista förvånad över att det inte gick att inleda en seriös relation med någon av dem. Ifall det finns något spel i TW3's storlek där man kan interagera med omgivningen på det planet tar jag gärna emot tips!

Jag köpte spelet några veckor efter release men har inte installerat det än. Jag antar att jag hade hoppats på ett spel någonstans mittemellan TW3 och din beskrivning av CP2077...att CDPR tagit djupet till ett helt annat plan vad gäller interaktion med npc's er och omgivningen, samt mer "kött" på världen i sig. Buggarna hoppas jag på att helt enkelt kunna vänta ut.

De förväntningar du ger sken av att ha på ett spel känns dock för mig som en fullkomligt overklig utopi för en låång tid framöver, och jag misstänker att vi behöver ha kommit längre inom AI innan vi ens kan se närheten av den typen av "verklighet" i ett spel. Komplexiteten i att kunna ta sig friheter i ett spel utanför storyn på det sättet är ju enorm, och borde kräva tid/resurser som jag inte tror att någon spelstudio idag skulle kunna uppbringa. När t ex en NPC säger åt dig att "komma nu!" så är det för att tanken ÄR att du ska följa storyn och faktiskt göra det.
Vill du se mer konsekvenser än så så tror jag du istället borde resa dig ur stolen och känna dig fram i den verklighet va faktiskt har avsedd för sådant

Med det sagt så både förstår jag dig och hade gärna sett att det du beskriver verkligen var vad vi hade fått...eller om inte annat långt mer än vad det verkar som att vi har fått. Just nu tror jag att jag är nöjd ifall det håller samma klass som TW3 fast i en annan miljö.

Medlem

Gillade din recension, tack.

För mig föll Cyberpunk rätt platt också av många olika anledningar. Blev faktiskt en refund på det nu hos GOG.

Jag tar säkert upp det igen någon gång i framtiden, känns som att det kan bli bättre med tiden. Den som lever får se.

//T

Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Uppe i över 100 timmar, Spelar på Stadia och inte en crasch.
Några småbuggar men inte mer än vanligt i operworld-spel.
Snyggt och flyter på bra i 4K/30fps

Lite kort kanske, man missar väldigt mycket om man bara spelar igenom det en gång. (beror på hur man spelar)

5/5, bästa spelet 2020

Kör också på Stadia. SJukt bra flyt MEN buggarna finns med överallt. Märklig fysik med saker som flyger för att jag kommer stöter till en låda med foten, tokrusningar som bryter min stealth approach, utslagna som hoppar högt i luften om jag dödar dem och saker som hänger kvar i luften är några av de mindre. Tyvärr har även sido-quests fastnat helt och en main-quest spelade upp glitchar på min skärm för all framtid.

Håller med om att spelet ger mer när man spelar det en andra gång. Lade märke till nyanser i dialogerna bättre och detaljer som preparerade inför kommande möten/quests.

Men illusionen håller inte riktigt. Det är för många meningslösa uppdrag spridda över hela stan som bara hjälper mig att samla xp. Jag tycks vara den enda tjuven i staden - en lönande karriär som tycks förbisedd av alla stadens invånare. Ingen tar saker - alla invånare låter sina prylar ligga över hela stan och ingen bryr sig att jag tar deras saker - trots att de står bredvid.
Night City är en mega-stad som borde myllra av folk på trottoarerna och marknaderna - trängsel - och kanske någon mer i hissen ibland! Ficktjuvar och kaxiga ungdomar (som inte skjuter ihjäl en). Aktiva tiggare och prostituerade som försöker få ens uppmärksamhet. Föräldrar med stimmiga barn. Rullstolsbundna som inte har råd med chrome. Affärsfolk som stressat tränger sig fram genom vimlet i vissa områden.
Möjligheten att köpa streetfood från varenda vagn...
Fast vad är nyttan eftersom det står mat och väntar överallt som fyller upp mitt inventory till minimal nytta.
Inlevelsen första gånger cyberimplantat väljs och opereras in - enda gången...
...och hur häftigt är inte mantis blades eller någon av dess motsvarigheter? - fast det behöver man inte skylta med i en kort mellanscen för att öka inlevelsen och känslan av att presterat något.
Duktiga poliser som kör bil - skickar efter förstärkning och sänder drönare efter en när man ändå inte gör som de vill - samt att jag inte åker fast, de vill bara döda mig.
Någon slags gäng-relation där gängen blir redigt lack på en när man sabbat för dem tillräckligt många gånger med följden att det kan bli farligt att komma nära dem.
Köpa bilar? Varför kan jag inte vandra runt bland min samling med fina fordon i ett garage?
Stealth AI:n - kompisarna saknas plötsligt men det ändrar inte mitt beteende eller ökar min vaksamhet.
Combat AI:n - nej, det är inte AI. Antingen står de kvar där de är eller går närmaste vägen rakt mot V - vem vill använda miljön liksom.
Wingman i strid - bullet sponge som är överallt och ingenstans men utan att göra märkbar nytta för det mesta.
Netrunner - ett ensamt yrke, undrar om det finns kollegor? Eller varför inte konkurrenter på vissa uppdrag.
Ta det mañana - det är aldrig bråttom att påbörja eller avsluta något du av det du kan hålla ta dig för.
Larmet går men ingen bryr sig att skicka dit fler för att kolla vad som sker.
Bilarna tål att krockas med minimala karosskadorna (oftast) - men skjuter ett par skott på dem och de exploderar.
Fordonsfysiken saknar mycket av sin fysik. Du knuffar runt dina medtrafikanter som inte kan köra runt minsta hinder.
Magnetiska tåg förbinder staden genom ett oåtkomligt stationssystem.
Flygande fordon - så cyberpunkigt att man vill kunna åka i dem mer än en gång.

Jag kan fortsätta - potentialen finns överallt i den fantastiska kulissen som staden utgör. Trots alla dessa brister lägger jag min speltid i spelet och njuter av allt som redan är bra - och en del av det som inte nådde hela vägen fram men funkar ändå. Jag tror att betyget 5/5 kan nås, men det kräver omsorg från CDPR i patchar och (helst gratis) DLC.

Medlem

Nej tack, jag väntar på release. Har dock svårt att tro dom fixar animationer, fixar AI, fixar NPCer, fixar quest, fixar mer byggnader att gå in i, customisation för apartment. Dead Island 1 är ett bättre spel.

Medlem
Skrivet av Ender:

Bra recension och en annorlunda men ack så viktig vinkel. En fråga som dyker upp halvvägs är ifall du upplevde att du kunde göra alla sakerna du beskrev här i Witcher 3. Naturligtvis inte bokstavligt, men i ifall man jämför interagerandet med npc'erna...konsekvenser, djup etc. Känslan slår mig nämligen att du söker ett djup i spelet som (även ifall det kan ha upplevts som utlovats) jag aldrig sett i något annat spel.
Nu har jag själv inte spelat något liknande annat än hela Witcher-serien (tyvärr), men även ifall det fanns gott om söta slumpvisa änkor och husfruar att uppvakta så blev jag inte det mista förvånad över att det inte gick att inleda en seriös relation med någon av dem. Ifall det finns något spel i TW3's storlek där man kan interagera med omgivningen på det planet tar jag gärna emot tips!

Jag köpte spelet några veckor efter release men har inte installerat det än. Jag antar att jag hade hoppats på ett spel någonstans mittemellan TW3 och din beskrivning av CP2077...att CDPR tagit djupet till ett helt annat plan vad gäller interaktion med npc's er och omgivningen, samt mer "kött" på världen i sig. Buggarna hoppas jag på att helt enkelt kunna vänta ut.

De förväntningar du ger sken av att ha på ett spel känns dock för mig som en fullkomligt overklig utopi för en låång tid framöver, och jag misstänker att vi behöver ha kommit längre inom AI innan vi ens kan se närheten av den typen av "verklighet" i ett spel. Komplexiteten i att kunna ta sig friheter i ett spel utanför storyn på det sättet är ju enorm, och borde kräva tid/resurser som jag inte tror att någon spelstudio idag skulle kunna uppbringa. När t ex en NPC säger åt dig att "komma nu!" så är det för att tanken ÄR att du ska följa storyn och faktiskt göra det.
Vill du se mer konsekvenser än så så tror jag du istället borde resa dig ur stolen och känna dig fram i den verklighet va faktiskt har avsedd för sådant

Med det sagt så både förstår jag dig och hade gärna sett att det du beskriver verkligen var vad vi hade fått...eller om inte annat långt mer än vad det verkar som att vi har fått. Just nu tror jag att jag är nöjd ifall det håller samma klass som TW3 fast i en annan miljö.

De förväntningar jag hade byggde på vad CDPR sade dom skulle leverera. Framförallt hur det skulle funka med interaktionen och relationerna inom storyn. Det var som sagt det viktiga för mig - storyn, inte open world. Jag kan till och med föredra, och se solklara fördelar med "korridors-berättandet" i Witcher 2 framför open-world-"tramset" :). Så såklart jag förstår att allt utanför det, mer eller mindre, är en kuliss - och det är helt ok! Men det var inte vad man sade när man pratade om ekosystem, konsekvenser osv.... Kingdom Come och till och med Skyrim hade personer som simulerade något slags liv. Dom gick upp och hade en syssla. Då föll det sig rätt logiskt att förvänta sig en liknande mer förfinad mekanik - iallafall i vissa områden som tex i byggnaden man bor. Jag trodde iallafall inte dom skulle renderas in och ut beroende på om man tittade på dom eller inte.

Witcher 3 hade ju också oväntade quests som triggades av olika omständigheter, som man lätt kunde missa vilket tillförde liv till världen. Det gav känslan att det kunde hända oväntade saker. Den enda gången som ett story har triggats på det sättet i CYberpunk är väl när man går förbi en trubadur å silverhand questen drar igång...

Skrivet av Ender:

När t ex en NPC säger åt dig att "komma nu!" så är det för att tanken ÄR att du ska följa storyn och faktiskt göra det.

Exakt - men jag fick ju inte just det - jag var inlåst i ett quest med Panam. Tillfället med Takemura var inte brådskande - han sade bara att han skulle vänta vid nån trappa och förväntade väl sig att jag skulle komma om en liten stund. Jag försökte gå tillbaka en save så han skulle slippa stå där i minst ett dygn - men det gick inte. Han hade kunnat säga - ring mig när du är i krokarna så är problemet löst.

Vid andra tillfällen skulle jag komma till Delamain NU! samtidigt som Wakako hotade med att inte gillade att vänta på folk (mig) samtidigt som Panam hade nåt trubbel och blev sur när jag sa åt henne att vänta samtidigt som en Evelyn Parker var... ja du fattar. Man kan inte sticka direkt till alla - vilket jag försökte - jag tänkte - ok , jag ska bara prata med denna personen å se vad dom vill, sen kommer jag till dig, men då fastnar man ju ett annat händelseförlopp man inte kan ta sig ur. Det är det jag menar med att det verkar saknats någon slags samordning mellan questen så att vissa saker inte kan hända när man tex är inne en annan storyline. OM det händer - bör det finnas rimliga saker att säga eller göra. Helt ok om det krockar och blir lite konstigt ibland - men för mig var det konstigt mest hela tiden.

Medlem

Den ärligaste och bästa recensionen jag sett hittills. Jag håller med, även om jag tyckte spelet var bra så var det väldigt ihåligt på många ställen.

Frilansare
Skrivet av landahl:

Tycker du cyberpunk är lika bra som witcher 3?

Kan inte bedöma det ännu, har inte spelat Cyberpunk tillräckligt. Jag kommer vänta, kanske tills båda expansionerna är ute och spelet är lagat.
Men spontant så är Witcher 3 alltid svårslaget.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Håller med. Sjukt störigt.

Värre än GTA 4? Hatade att alla sidokaraktärer ringde precis hela tiden.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Mm, de kunde ha haft lite mer sansade triggers när telefonsamtalen kommer. Eller lagt dom i nån slags relevant kö. Som det är nu verkar V vara stans enda "bilmekaniker" och alla vill ha din hjälp direkt.

Medlem

Angående telefonerandet. Det måste ha att göra med om man har sidoquests som triggas igång när man är i närheten, samtidigt som man redan startar ett gig eller mainquesten.

Jag kör alltid klart alla sidouppdrag först i rollspel innan jag rör huvudberättelsen, så även i Cyberpunk och inte en enda gång under min genomspelning på 130 timmar har två personer ringt mig samtidigt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Angående telefonerandet. Det måste ha att göra med om man har sidoquests som triggas igång när man är i närheten, samtidigt som man redan startar ett gig eller mainquesten.

Jag kör alltid klart alla sidouppdrag först i rollspel innan jag rör huvudberättelsen, så även i Cyberpunk och inte en enda gång under min genomspelning på 130 timmar har två personer ringt mig samtidigt.

Har inte fått samtal samtidigt och de är betydligt mindre sådant om man inte fladdrat runt hela karten utan tar en del i taget. Däremot har jag fått telefonsamtal mitt i en dialog, så du har två dialoger samtidigt med val som dyker upp. Ganska förvirrande

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Angående telefonerandet. Det måste ha att göra med om man har sidoquests som triggas igång när man är i närheten, samtidigt som man redan startar ett gig eller mainquesten.

Jag kör alltid klart alla sidouppdrag först i rollspel innan jag rör huvudberättelsen, så även i Cyberpunk och inte en enda gång under min genomspelning på 130 timmar har två personer ringt mig samtidigt.

Jag tror den mest använda triggern för att aktivera ett sidoquest och få ett telefonsamtal är avstånden från sidoquestet. Detta avstånd känns lite väl långt och kan ibland även aktiveras mitt i ett huvudquest. Och självklart när man cruisar igenom staden till sitt mål. Tidigt i spelet när jag fick Delamain questet så åkte jag till Japan Town. Jävlar vad stressad jag blev då. Inte bara en massa samtal utan även en helt ny fixer som ringer upp. Vem är du!?
Hoppas dom polerar detta

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag tror den mest använda triggern för att aktivera ett sidoquest och få ett telefonsamtal är avstånden från sidoquestet. Detta avstånd känns lite väl långt och kan ibland även aktiveras mitt i ett huvudquest. Och självklart när man cruisar igenom staden till sitt mål. Tidigt i spelet när jag fick Delamain questet så åkte jag till Japan Town. Jävlar vad stressad jag blev då. Inte bara en massa samtal utan även en helt ny fixer som ringer upp. Vem är du!?
Hoppas dom polerar detta

När man åker till en ny stadsdel så får man en ny fixer som ringer, jag gjorde något uppdrag första vändan och åkte runt hela kartan. Det var en dålig idé. Nu andra rundan har jag mer hållit mig till en del och blir inte alls påringd hela tiden. Lite lugnare tempo helt enkelt och bra mycket skönare ^^

Medlem

Fan jag glömde ju en grej i recensionen kom jag på - ytterligare en häpnadsväckande anti-feature! (men jag la till texten nu)

"Jag hade ganska tidigt bestämt mig för att köra naturell - likt Misty - helt utan cyberware och tatueringar. Med det första implantatet man får med ammo count - som man tvingas installera - innehåller dessutom en Tiger Claws tatuering på köpet. Jag vill inte ha en jävla Tiger Claws tatuering! Och Ammo count kan jag nog klara mig utan. Förgäves googlade jag runt på hur man tar bort ett cyberware men - det går (såklart) inte."

Påverkar ju inte betyget - men ändå en relevant källa till frustration.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Det var ungefär såhär jag också ser Cyberbug. Tyvärr levde de inte upp till hypen. Långt ifrån. Alla som säger det är "årets bästa spel" borde ta sig en funderare igen

Wörd, de människor som säger att det är årets spel, vet inte vad ett mekaniskt sunt spel är för något och blir för all framtid diskvalificerade som "noobs".


signatur

P.L.U.R

Medlem

Har cyberpunk bättre/snyggare grafik än doom eternal? Jag tycker doom eternal har grymt bra grafik.

Medlem

Försökt några gånger nu, några timmar på PC, men kommer bara inte in i det.
Det som stör mig mest är styrningen.
Och all långsam tråkig dialog som aldrig tar slut. Precis som med Red Dead 2.
Hade precis samma problem med Witcher 3 också.
Och kom aldrig mer än nån timme in, varken på PC eller konsoll. Köpte o provade båda.
Jag GILLAR ju den här typen av spel, har kört ALLA GTA spelen, flera gånger om, varvat 3-4-5:an jag vet inte HUR många gånger, haha
Ajaaa, backloggen på ett par hundra spel väntar, på alla tänkbara konsoller, finns säkert nått kul där

Medlem
Skrivet av ohGr:

Försökt några gånger nu, några timmar på PC, men kommer bara inte in i det...
Och all långsam tråkig dialog som aldrig tar slut. Precis som med Red Dead 2.
Hade precis samma problem med Witcher 3 också.

Jag GILLAR ju den här typen av spel, har kört ALLA GTA spelen, flera gånger om...

Något får mig att misstänka att INTE gillar den här typen av spel. 😎

123
Skriv svar