Efter två år i Early Access släpps nu Breathedge

Robot
Efter två år i Early Access släpps nu Breathedge

Subnautica i rymden med kycklingbaserad humor.

#breathedge


Medlem

Spelat första kapitlet i Breathedge för länge sedan och det är ett riktigt bra och roligt spel. Rekommenderas starkt. Ska bli kul att köra full-versionen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lasrod:

Spelat första kapitlet i Breathedge för länge sedan och det är ett riktigt bra och roligt spel. Rekommenderas starkt. Ska bli kul att köra full-versionen.

Hade glömt bort det, men så kände jag igen de där rymdkistorna.


signatur
Medlem

Det ingår i EA Play, vilket i sin tur innebär att det kommer till Game Pass Ultimate på PC, MEN det är försenat till "2021"... så ja, förr eller senare.

... eller. Välkommen till "Prey 2".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan även rekommendera att läsa nyheten från utvecklarna.

Medlem

Spelade det i nån timme när det släpptes några år sen, men gjorde ett återköp när utvecklarna gjorde ett skämt om Salisbury förgiftningen.

Medlem

Kommer garanterat spela det på xbox'pc', tänkte att det blir ett köp men kan vänta. Subnautica i rymden tilltalar mig mer.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Spelade det i nån timme när det släpptes några år sen, men gjorde ett återköp när utvecklarna gjorde ett skämt om Salisbury förgiftningen.

Måste vara jobbigt för dig att hitta spel att spela då


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Denna spel är en diamant! Vill säga ett av det bästa singelplay spel i surv. så Klart subnautica är undantag. Spelet är som Subnatuica i rymden med rysk och geek humor, massor av (Sarkasm(ironi) "Edit" ). Vet inte hur mycket jag skrattat bara under 3 episod som går att spela under ea. Vill ändå säga finns mycket och väldigt olikhet och likhet med subnautica och detta spel.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Freywiind:

Måste vara jobbigt för dig att hitta spel att spela då

Nej då, det är det inte, men när utvecklarna antyder att det inte hände eller är en konspirationsteori så tappar jag lusten att spela. Vet inte om det är kvar eller inte eftersom det var ett bra tag sen.

Edit: Det är liksom som i något av de senare Call of Duty spelen där "Highway of Death" utfördes av Ryssland och inte USA. Visst, det är ett spel men vad tusan, nån standard måste ju finnas.

Medlem
Skrivet av Blessus:

massor av sacrasim och ironi.

Måste veta om detta är ett ord eller en felstavning.
Det känns som det kan båda

Medlem
Skrivet av Najkan:

Måste veta om detta är ett ord eller en felstavning.
Det känns som det kan båda

tack för rättelsen "Sarkasm"


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Äntligen.

Minns hur jag efter att spelat ut Subnautica för första gången törstade efter mer av den upplevelsen oh hittade Breathadge.

Körde igenom första episoden då, ska bli kul att uppleva hela äventyret den 25:e <3


signatur

P.L.U.R

Medlem

Subnautica tilltalade aldrig mig av någon anledning, provat några gånger men har alltid lagt ner efter någon timme, vill minnas att det led av väldiga grafik pop-in’s även på högsta grafikinställningarna vilket dödade inlevelsen helt.. kanske är fixat nu?

dock gillar jag idén samt rymden så detta ska man testa!

1
Skriv svar