Jack Black ska göra rösten till Claptrap i Borderlandsrullen

Robot
Jack Black ska göra rösten till Claptrap i Borderlandsrullen
Medlem

Fattar inte att de tar in Kevin Hart men inte gör honom till Claptrap, tror jackblack skulle kunna göra en "vanlig" roll mycket bättre.
Och Kevin känns som han skulle passa rätt bra som Claptrap ändå.

Känns som castingen för detta varit väldigt konstig överlag iofs.

Medlem

Jag gillar Jack Black skarpt, men här kan man fundera om regissören ens spelat boderlands.

Medlem

Jack Black känns jävligt år 2000. Nu är han mest tragisk, väldigt mycket "how do you do, fellow kids"

Medlem

Än så länge känns det ju extremt fel i rollsättningen. Alla skådidar är ju typ 20år äldre än sina roller?? OK claptrap har väl ingen ålder men han är ju definitivt mer Kevin Hart än JB??

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Jack Black känns jävligt år 2000. Nu är han mest tragisk, väldigt mycket "how do you do, fellow kids"

Jaså? Jag gillar fortfarande honom skarpt. Han har dock varit i några mindre bra filmer med.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ph3noM:

Fattar inte att de tar in Kevin Hart men inte gör honom till Claptrap, tror jackblack skulle kunna göra en "vanlig" roll mycket bättre.
Och Kevin känns som han skulle passa rätt bra som Claptrap ändå.

Känns som castingen för detta varit väldigt konstig överlag iofs.

Lite konstigt faktist.
Jag tror dock att Jack Black skulle kunna passa in rätt bra i Borderlands, helst som en ny karaktär kanske, eller Marcus Kincaid?
Lite goofy tragikomiskt låter ändå som handen i handsken för honom, men Roland är helt klart konstigt.

Lance Reddick(Horizone: Zero Dawn, John Wick) kanske skulle passat till Roland?

Skrivet av Nioreh:

Jack Black känns jävligt år 2000. Nu är han mest tragisk, väldigt mycket "how do you do, fellow kids"

Kan vara så att du inte riktigt tillhör rätt målgrupp, han gör väl mest barnvänliga familjefilmer och liknande nu?

Det är väl inte så ovanligt då kändisar som Arnold, Jim Carrey M.M. har gått igenom liknande utveckling.

Medlem

Jack Black är ju guld:)

Medlem

Han borde spelat Marcus istället, som @Fearnox är inne på. Han är en för "stor karaktär" som person för att passa att spela Claptrap. Det snyggaste vore om de CGI-ade Claptrap helt och tog in den gamle Gearbox-anställde som gjorde rösten i ettan och tvåan.

Kevin Hart som Roland är bara....meh. En pajas som är en tvärhand hög ska inte spela den mest stoiske hjälten i BL-universumet imo. Det är som att Leonardo i Turtles skulle spelas av någon ifrån the big bang theory *ryser*

Medlem

När det kommer till en karaktär där det inte spelar någon roll hur skådespelaren ser ut, känns ju det här som en förolämpning mot Jim Foronda. Som gjort rösten till Claptrap i samtliga Borderlands spel. Med Jack Black, hur bra han än är, kommer Claptrap inte låta som Claptrap. Bojkott.

1
Skriv svar