Pokémon Black & White bekräftat

Robot
Jee
Medlem
Pokémon Black & White bekräftat

Undra om det kommer heta Pokémon Black version och White version när det översätts. Tycker det låter lite konstigt att gå tillbaks till basic färger som man började med.
Pokémon Dark och Pokémon Light är ju annars ett alternativ.


signatur

Eller inte?

Medlem

Ge mig M rated pokémon already!

Medlem

mmhh kommer ihåg pokemon blue och speciellt yellow.. tider det.. tider det

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Ge mig M rated pokémon already!

pokemons som faktiskt slaktar varandra vore najs^¨

Låter spännande... Bara de inte ändrar för mycket på den "gameplaye" man känner igen och älskar. Om de förnyar för många saker kanske känslan av pokemon försvinner?

Men men... alltid bra med nya saker.

Medlem

Hur orkar ni hålla på och rapportera om nya pokemon spel fortfarande..?

Visst, för 10 år sedan gick det kanske någorlunda bra, då var det kanske lite kul att läsa om, men nu är det 2010 och det har fortfarande inte tagit slut.......


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

Hur orkar ni hålla på och rapportera om nya pokemon spel fortfarande..?

Visst, för 10 år sedan gick det kanske någorlunda bra, då var det kanske lite kul att läsa om, men nu är det 2010 och det har fortfarande inte tagit slut.......

Ingen tvingar dig att läsa om det.

Medlem
Skrivet av Rele:
Skrivet av V1per:

Hur orkar ni hålla på och rapportera om nya pokemon spel fortfarande..?

Visst, för 10 år sedan gick det kanske någorlunda bra, då var det kanske lite kul att läsa om, men nu är det 2010 och det har fortfarande inte tagit slut.......

Ingen tvingar dig att läsa om det.

....nej, där har du helt rätt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Och jag som hoppades på ett Black & White med Pokemon monster.

En gigantisk ond och röd Pikachu(Med djävuls-horn) som äter bybor alternativt skiter på dom, hade varit fantastiskt bra, i många avseenden.

AW8
Medlem
Skrivet av V1per:

Hur orkar ni hålla på och rapportera om nya pokemon spel fortfarande..?

Visst, för 10 år sedan gick det kanske någorlunda bra, då var det kanske lite kul att läsa om, men nu är det 2010 och det har fortfarande inte tagit slut.......

Jag slutade med Pokemon-spel för över 6 år sen, men jag gnäller inte här över att det släpps nya Pokemon-spel fortfarande.

Det är ju lika meningslöst som att jag skulle gå in på nån metal-sida och posta om hur mycket jag hatar metal. Dumt och onödigt.
Alla har inte samma smak. Det vet du väl?


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Härligt, jag är nyfiken på hur deras planer på att ändra "varje aspekt" är! Eftersom man är en sucker för Pokemon så blir det förmodligen köp i vilket fall


signatur
Medlem

Sätta tänderna i (poké)bollarna.

Medlem

Är rätt nyfiken på hur det kommer bli. Enligt mig är Pokémon jäkligt bra spel faktiskt. Håller väldigt länge och har svårt att tröttna på det av någon anledning. Vad jag vet finns det inte många liknande spel heller för den delen, i alla fall inte som lyckas lika bra.

Skrivet av burkmopp:

Ge mig M rated pokémon already!

Vad snackar du om? Hela nätet är översållat med M-ratat Pokemans... ... aha, du menar så.

Medlem

Activision mjökar på bra med CoD men långt ifrån lika mycket som Nintendo med Pokémon.....

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av burkmopp:

Ge mig M rated pokémon already!

Vad snackar du om? Hela nätet är översållat med M-ratat Pokemans... ... aha, du menar så.

Mjo, det har varit ganska svårt att missa det faktumet. Men ett hack'n slash pokémon eller liknande, det vore grejer det.

Fan vad glad jag skulle bli om jag skulle få sprätta upp den där satans jävla gula rått fan som med sina pytte små fötter som konstant sparkar mig ur arenan i smash bros.

Släng in lite FPS, zombies och steampunk tema vet jag så vore det fan guld!

Inaktiv

Många som spelar pokemon som hänger på denna sida LOOOOOOOOOOOOOOL?

Medlem
Skrivet av BlakeArN:

Många som spelar pokemon som hänger på denna sida LOOOOOOOOOOOOOOL?

Jag älskar Pokémonspelen, trots att jag är 19

Jee
Medlem
Skrivet av BlakeArN:

Många som spelar pokemon som hänger på denna sida LOOOOOOOOOOOOOOL?

Har inte spelat igenom ett Pokemon spel sen Röd men har blivit intresserad av det igen nu.


signatur

Eller inte?

KoP
Medlem

Pokemon... kan någon förklara charmen bakom spelserien? Jag säger inte att det är dåligt jag säger bara att jag aldrig förstått hela grejjen och "hypen" bakom det hela.

1
Skriv svar