The Mandalorian ska spela Joel i The Last of Us-serien

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Hygglo:

Will Smith och en schäfer hade känts som en bättre casting

Jag hade röstat på Rolf Lassgård och Charlotte Kalla.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Testpilot
Skrivet av Ruffles:

Känns väl... sådär. Men det är väl som mitt förhållande till The Last of Us sedan uppföljaren kom. Det finns en given skådespelare till rollen som Ellie och alla vet vem. Vet inte om hon någonsin fick frågan.

Problemet är väl att hon är en han nu? Elliot Page alltså. Fast det kanske hade varit möjligt ändå.

eld
Medlem
Skrivet av Mutumba:

Problemet är väl att hon är en han nu? Elliot Page alltså. Fast det kanske hade varit möjligt ändå.

Största problemen är väl att han är 33 år och att det sen kanske var lite för mycket problem runt att de nästan använde elliot page's liknelse i spelet i första början.

Testpilot
Skrivet av eld:

Största problemen är väl att han är 33 år och att det sen kanske var lite för mycket problem runt att de nästan använde elliot page's liknelse i spelet i första början.

Jo åldern är nog ett större hinder. Vet inte om Pascal Pedro är rätt i ålder heller, nåväl.

Skägg.
10 Chambers

Vi vet ju alla vilka som egentligen skulle ha fått rollerna.


signatur
eld
Medlem
Skrivet av Mutumba:

Jo åldern är nog ett större hinder. Vet inte om Pascal Pedro är rätt i ålder heller, nåväl.

Fast det är han, Joel är 45-50 någonstans i spelet, Pedro är 45

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Mutumba:

Problemet är väl att hon är en han nu? Elliot Page alltså. Fast det kanske hade varit möjligt ändå.

Nej, jag syftade på Kaitlyn Dever. Inte bara porträttlik, en riktigt bra skådis också.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Testpilot
Skrivet av Ruffles:

Nej, jag syftade på Kaitlyn Dever. Inte bara porträttlik, en riktigt bra skådis också.

https://i.imgur.com/bTUfXLk.jpg

Aha ok känner inte till henne.

Medlem

Varför måste skådisarna vara porträttlika?

Denna casting blir nog mycket bra. Pascal är bra på det mesta och den unga tjejen var ju bångstyrig och bestämd på ett bra sätt i GoT.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Novdid:

Varför måste skådisarna vara porträttlika?

Denna casting blir nog mycket bra. Pascal är bra på det mesta och den unga tjejen var ju bångstyrig och bestämd på ett bra sätt i GoT.

Det måste de inte, viktigast är ju skådespelarinsatsen. Men om personen är någorlunda lik karaktären den spelar hjälper det att höja trovärdigheten, tycker jag. Se Undergången, exempelvis.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Misstänker att jag är den enda som bara sett henne i barnserien The Worst Witch?
Kan väl känna viss tveksamhet utifrån den erfarenheten...

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Misstänker att jag är den enda som bara sett henne i barnserien The Worst Witch?
Kan väl känna viss tveksamhet utifrån den erfarenheten...

Just det, Mildred Hubble 😂
Nu när du säger det har jag också sett serien. Den är förvisso inte helt fel, för att vara en barnserie. Men skådespeleriet är väl inte det bästa xD


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Skrivet av Andreas88:

Pedro Pascal som Joel känns jätteudda. De liknar inte varandra alls? Ramsey som Ellie blir dock intressant.

F.ö. var väl Pascal också med i Game of Thrones. Det var väl han som *****spoiler****** fick sina ögon uttryckta av Berget.

Det gick rykten om att Mahershala Ali erbjudits rollen som Joel. Jättebra skådis, gillar honom framförallt i True Detective.
Men när det kommer till liknelsen av Joel ser jag det inte överhuvudtaget.

eld
Medlem
Skrivet av jeppe109:

Det gick rykten om att Mahershala Ali erbjudits rollen som Joel. Jättebra skådis, gillar honom framförallt i True Detective.
Men när det kommer till liknelsen av Joel ser jag det inte överhuvudtaget.

Han skulle nog spela en gammal skäggig sliten man rätt lätt, resten av utseendet är inte så viktigt, även i samma passande ålder som joel.

Medlem

"This just in, Arnold Shwarzenegger has signed a 2 season deal to play the role of Abbie, sources confirmed."


signatur

The more I practice, the luckier I get.

eld
Medlem
Skrivet av Fezk:

"This just in, Arnold Shwarzenegger has signed a 2 season deal to play the role of Abbie, sources confirmed."

https://imgc.allpostersimages.com/img/print/posters/arnold-sc...

Medlem

signatur

The more I practice, the luckier I get.

12
Skriv svar