Medlem

Tack för påminnelsen! Ska ta och spela om detta. Tyckte det var riktigt bra och mysigt.

Fragtjuv

Ojoj så kul jag hade med det där spelet! Mycket humor och roligt gameplay!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Inledning en av detta spel var ju riktigt stark. Ju längre spelet gick så blev ju fokuset märkligt nog ändrat till strategi vilket var synd.
Bara bra minnen från spelet dock.

Medlem

Ett av dom spelen jag har tänkt köra sen det släpptes.. fan alltså.

Medlem

Har sagt det förr och säger det igen, det hade varit så förbannat mycket bättre om de skippat RTS delen helt o hållet.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ett av mina favoritspel nånsin. Top 10 säkert.

Nästan all kritik var kring strategi elementet vill jag minnas.

Personligen har jag alltid älskat sånna strategispel där man är med och fajtas samtidigt.. Var rätt populärt typ i slutet på 90-talet eller så.

Typ Battlezone och Sacrifice...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Så jävla coolt spel. Men jag har inget intresse för RTS-genren och så inte heller i detta spelet. Utanför de delarna var det i princip perfekt.

Medlem

Vet ej om det är ok att skriva om försäljning i trådar/inlägg som denna men provar. Om det bryter någon regel så radera mitt inlägg

Jag har Brütal Legend till 360 som jag vill sälja bort så om någon är intresserad av det så dra iväg ett PM!


signatur
Inaktiv

Spelade det när det kom ut. Metallskalle som man är gillade man musiken och humorn är ganska lustig. Men som spel var det inte så jäkla bra. Skulle gett det en 3/5.

Medlem

Classic! Hoppas på en Brütal Legend 2!!!


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Gillade spelet att Jack black var med mm. Men det har ju sina brister. Man skulle lätt kunna göra ett 100x bättre spel med en 2a eller en ny version. Musiken är mycket viktigt i det här spelet....

Medlem

Det var ett snudd på mediokert spel som vägdes upp av Jack Black och det bästa soundtracket i ett spel någonsin.

Minns det med värme.

Medlem

Tyckte spelet var bra och underhållande.

Medlem

Helt klart ett underhållande spel! Schysst musik och det hade varit kul att se en uppföljare nån dag.


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Inledningen är magisk, resten av spelet är underhållande men mediokert. Väl värt att köra igenom dock!

Medlem

Har alltid avinstallerat spelet så fort RTS-delen dök upp. Riktigt skräpspel i det avseendet.

123
Skriv svar