Star Wars Republic Commando kommer tillbaka – en klonad brud i Switch-förpackning

Robot
Star Wars Republic Commando kommer tillbaka – en klonad brud i Switch-förpackning

Vi hoppas att the portning is strong in this one.

#republic-commando, #switch


Medlem

Älskade detta spel

Medlem

Och jag köpte det nyss till Xboxen :), skall bli nice att lira

Skribent

Synd att detta spela aldrig fick en uppföljare, fanns ju potential att det skulle kunna blivit SW-spelens Rainbow Six.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Blir kul att se vad det kostar. PC versionen har ju kostat en tia de senaste 10 åren eller så. Men detta har inte åldrats väl alls tyvärr, spelade det för några år sedan med lite moddar.

Medlem

Försökte spela det häromdagen men kan knäppaste påstå att spelet åldrats väl...

Medlem

Är jag den enda som tänker nr 38 -- Boss?! Vore det inte mer logiskt om han varit nummer typ 8055 eller B05 eller något. Eller är jag bara konstig? Trött kanske.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Är jag den enda som tänker nr 38 -- Boss?! Vore det inte mer logiskt om han varit nummer typ 8055 eller B05 eller något. Eller är jag bara konstig? Trött kanske.

Bosse 38?

Eller nä... Det låter som en tinderprofil.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Ännu en relik till Switchen..

Snacka om att jag är fel målgrupp för NiNTENDO nu för tiden.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ännu en relik till Switchen..

Snacka om att jag är fel målgrupp för NiNTENDO nu för tiden.

Jag är fel målgrupp för Xbox, pc, och Playstation för man kan spela monkey Island på dom


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jag är fel målgrupp för Xbox, pc, och Playstation för man kan spela monkey Island på dom

Då är jag rätt målgrupp.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Jag är fel målgrupp för Xbox, pc, och Playstation för man kan spela monkey Island på dom

Menar inte bara att det är många nysläpp av gamla spel. Hade velat se något annat, nå nytt från NiNTENDO än bara deras samma gamla färgglada titlar.

Men som sagt. Fel målgrupp jag må vara.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Menar inte bara att det är många nysläpp av gamla spel. Hade velat se något annat, nå nytt från NiNTENDO än bara deras samma gamla färgglada titlar.

Men som sagt. Fel målgrupp jag må vara.

Breath of the Wild är typen av spel jag älskar. Det är färgglatt men världen är inte utan oro precis. Det måste inte se ut som Dark Souls för att världen ska vara dyster i mitt tycke.
Med det sagt - jag gillar både och.

Medlem

WHAT YEAR IS IT? Konstigaste nyheten jag läst tror jag.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Breath of the Wild är typen av spel jag älskar. Det är färgglatt men världen är inte utan oro precis. Det måste inte se ut som Dark Souls för att världen ska vara dyster i mitt tycke.
Med det sagt - jag gillar både och.

Jag ville verkligen gilla Zelda: Breath of the Wild som jag köpte till min Switch. Lirade en hel del timmar men spelet var så jäkla svårt för mig. Jag blev även skogstokig av alla vapen som ramlade isär efter några hugg. Har aldrig svurit så mycket i ett TV-spel så jag gjorde mig själv o grannarna en tjänst o sålde spelet.

Hade velat ha en svårighetsgrad att ställa in i options menyn. Drygt och inte höra vad folk säger i världen även utan bara massa skumma ljud o textrader att läsa. Sedan såg det hemskt ut på många ställen med väldigt lågupplösta texturer som jag störde mig på. Tyvärr så var det hyllade spelet inget för mig och jag gav det faktiskt en rejäl chans. Kan hålla med om att det är välgjort dock men för mycket designbeslut som inte passade mig personligen. Tack för svar o tips dock!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar