Surprise! The Division 2 kommer få mer innehåll under 2021

Robot
Surprise! The Division 2 kommer få mer innehåll under 2021

Title Update 12 blev inte alls den sista stora uppdateringen.

#The-division-2, #Ubisoft


Medlem

Skulle det inte få det? Trodde spelet var så kallat GaaS, inte "2-year GaaS, then it's not".

Inaktiv

Vill minnas att jag hörde nån dev säga att de satsade på att spelet skulle få content i tio år.
Tappade lusten att investera tid i det här när jag hörde att de ska sluta med content updates så småningom.

Medlem

Får hoppas på en ny Raid 🙂

Medlem

Next-gen patch till dom nya konsolerna vore ett fint tillägg.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Känns ju spontant att det här utspelet är ett resultat av den numera skrotade uppföljaren till Division 2 som det ryktas om.

Medlem

Låter bra👍


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem
Skrivet av Tassel:

Next-gen patch till dom nya konsolerna vore ett fint tillägg.

Citerar mig själv, first!!

Såg är det hade kommit, ps5 hade dock fått en dålig patch kontra series X.
Något dom säkert kommer fixa.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Snyggt och vackert spel, men all fokus på loot och grindandet efter loot gjorde spelet trist för fort. Hade varit roligare om spelet innehållit mer saker att göra, så som att utveckla ens HQ.
Just nu är spelet endast fokuserat mot en typ av spelare (de som älskar att grinda loot), men utvecklarna hade kunnat ansträngt sig lite och fått med även fler typer av spelare. Varför inte ha med battle royale läget som fanns i det första Division 1 (där man skulle överleva mot kylan, samla resurser och vapen och sedan fly i en helikopter)?
Behövde inte vara ett nytt Battle Royale Warzone killer, men i alla fall ett litet inslag av Battle Royale Lite.

De hade även kunnat inkludera lite "survivor" känsla där man kunde söka och samla ihop överlevare till sitt HQ, se till att de har mat/vatten/förnödenheter, ha trade med andra grupper, bygga och utforma ens HQ (välja typ av encampment, lite som i Assassins Creed Valhalla), försvara HQ mot räder, göra egna räder mot fientliga samhällen. (Blanda in lite Frostpunk, Fallout 4 och Conan Exiles helt enkelt.)

Hade så många förhoppningar på att Division 2 skulle utvecklas så mycket från första Division, men det blev nästan motsatsen istället :/

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

De hade även kunnat inkludera lite "survivor" känsla där man kunde söka och samla ihop överlevare till sitt HQ, se till att de har mat/vatten/förnödenheter, ha trade med andra grupper, bygga och utforma ens HQ (välja typ av encampment, lite som i Assassins Creed Valhalla), försvara HQ mot räder, göra egna räder mot fientliga samhällen. (Blanda in lite Frostpunk, Fallout 4 och Conan Exiles helt enkelt.)

Det hade varit riktigt trevligt alltihopa som du tog upp. Om Divison 2 fick ett sådant survivor-läge så skulle jag nog vara rätt hooked och knappt titta på några andra spel på ett bra tag kan jag säga.

Skrivet av ForrestFox:

Hade så många förhoppningar på att Division 2 skulle utvecklas så mycket från första Division, men det blev nästan motsatsen istället :/

Ja, tyvärr så verkar utvecklarna ha snöat in sig i samma gamla tänk och det verkar omöjligt för dem att prova andra saker.

1
Skriv svar