The Day Before blandar The Division med zombier i debuttrailern

Medlem

The Division blandat med State Of Decay 2 är en annan beskrivning. Ge underskattade State of decay respekt.

Medlem

Detta var det första jag tänkte på när dem släppte Resident Evil prylar i The Division 2.

Att skapa ett Zombie atmosfär i The Division.

För The Division är snyggt, och tycker det är faktiskt kul. Fast var länge sen man spelade det, alla går vidare någon gång =/

Medlem
Skrivet av AxxT:

Detta var det första jag tänkte på när dem släppte Resident Evil prylar i The Division 2.

Att skapa ett Zombie atmosfär i The Division.

För The Division är snyggt, och tycker det är faktiskt kul. Fast var länge sen man spelade det, alla går vidare någon gång =/

Alla går inte vidare
Jag spelade ettan non-stop tills tvåan kom ut, nu har jag knappt startat ett annat spel än tvåan de senaste två åren.
Utan tvekan de spel jag lagt mest tid på någonsin, och det ser inte ut att lugna sig heller direkt.

Medlem

trodde folk redan tröttnat på dayz?

Medlem
Skrivet av CZPR:

Det är typ 1 racingspel som är relevant, F1 2020 och sportspel är det endast ett spel per sport som är stort t.ex Fifa och PES där Fifa är sjukt mycket större.

Irrelevant, genrerna är uttjatade enl. logiken som presenterats i tråden. För att inte snacka om rollspel och fps...


signatur

I drank what?

ELF
Medlem

Hålla med tidigare kommentarer om att trailern kändes väldigt cheesy. Men ett zombie spel är ändå ett zombie spel. Hoppas det håller måttet.
Någon gång borde vi ändå få ett riktigt bra zombie spel bland allt skit som släpps.

Hoppas man lever den dagen då ett riktigt fett zombie spel släpps. DayZ fast über snyggt, enbart fps, STORA hoarder, endast slöa zombier, crafting och interaktion med världen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Sjukt konstigt innehåll i vad som ska föreställa en gameplay-trailer... I ALLA andra PvP-spel är det big no-no att dela upp sig så där inne i heta looting-områden. Om man vet att det kan komma grupper med andra spelare, varför ska den ena gå in i en skyskrapa där det garanterat finns zombies och förmodligen även människor, medan den andre går omkring och plockar skräp på gatan?

Och varför går snubben in i en upplyst och ljudlig mataffär minuten innan berättarrösten säger att ljud drar till sig uppmärksamhet? "Jag slår på den här läskmaskinen - det känns sjukt inlevelsefullt när man måste vara tyst!". Och hur rimligt är det att tre fiender med AUTOMATVAPEN känner sig besegrade av en cowboy med pistol och en granat? De hade honom flankad från två håll men sprang iväg som små rådjur när det kom en smäll.

Trots att det stod tryck på 'F' så siktades det som om det vore på konsol. Jag menar, om du har ETT magasin ammunition till ditt enda vapen, borde du inte vilja faktiskt träffa då istället för att skjuta hål i väggen?

Nää, den här trailern ger inga positiva vibbar ifrån sig alls tycker jag. Om inte trailern är genomtänkt, hur ska jag kunna förvänta mig att spelet då är det?

Medlem

Skulle faktiskt varit intresserad med the division med zombies istället

Men pvp/survival är inget jag jag gillar så denna går bort direkt

Skrivet av Karmak:

Skulle faktiskt varit intresserad med the division med zombies istället

Men pvp/survival är inget jag jag gillar så denna går bort direkt

Skulle vara riktigt intresserad av ett Division med zombies, människor och vilda farliga djur samt byggt som ett riktigt hardcore survival spel. Så The Day kommer nog tittas på lite extra..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Thane:

Tycker det var rätt längesen det kom ett bra zombiespel ändå. Eller iallafall ett jag var intresserad av😅

Days Gone? Kanske inte direkt survival element där förutom att sköta hojen men ett bra zombielir nonetheless

Medlem
Skrivet av IMSG:

Dom borde skaffa elbil med tanke på att gubbarna på elverket tycks överlevt och fortfarande går till jobbet.

Ja herregud vilken gamebreaking miss, eller har alla separata elverk kanske och oändligt med reservdelar,bensin och medicin/health verkar de ju inte va någon brist på, kanske internet är igång oxå så man kan facetima och bilar som verkar rulla på samt batterier som aldrig tar slut ...ja de verkar inte så mycket sämre än nu fast laglöst då😆

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Ja herregud vilken gamebreaking miss, eller har alla separata elverk kanske och oändligt med reservdelar,bensin och medicin/health verkar de ju inte va någon brist på, kanske internet är igång oxå så man kan facetima och bilar som verkar rulla på samt batterier som aldrig tar slut ...ja de verkar inte så mycket sämre än nu fast laglöst då😆

Haha ja! Halva stan är ju upplyst med lampor och what not.

12
Skriv svar