Playstation 3 Topp 3

Medlem
Playstation 3 Topp 3

Klart vi måste ha en Topp 3 för PS3 också

The Orange Box
Grand Theft Auto IV
The Last of Us

Medlem

The last of us
Uncharted 2
Little Big Planet

Medlem

God of War 3
Street Fighter IV
Last of Us kanske, eller Uncharted 2, eller Demon souls.

Medlem

NieR
Yakuza 4
Valkyria Chronicles

Medlem

Utan inbördes ordning

Xcom: Enemy Within (Ja, jag vet att det inte var plattformsexklusivt. Jag hade hursomhelst skitkul med det på min PS3)
God of War3
Gran Turismo 6


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av wololo:

God of War 3
Street Fighter IV
Last of Us kanske, eller Uncharted 2, eller Demon souls.

Kanske? Du skojar?

Last of Us
Uncharted II
Heavy Rain (med PS move kontroller)

Medlem

The Last of Us
Killzone 2
Heavy Rain

Medlem

The last of Us
Killzone 3
Uncharted 3


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem
Skrivet av A1200G:

Kanske? Du skojar?

Last of Us
Uncharted II
Heavy Rain (med PS move kontroller)

Jag är lite kluven över Last of Us, precis som över GTA IV och GTA V. Jag är övertygad om att ALLA de spelen är helt otroliga och förtjänar högsta betyg, men jag är osäker om jag tyckte de var tillräckligt kul för mig. Sen har jag glömt bort mycket av PS3 av någon konstig anledning, tror jag lirade mer på PC den generationen.

Medlem

Uncharted 2
Batman: Arkham City
Killzone 2

Uncharted 1
Uncharted 2
Uncharted 3


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Killzone 3
The Last of Us
Battlefield Bad Company 2

Medlem

Demon's Souls
Assassin’s Creed 2
Heavy Rain


signatur

Praise the Sun! \[T]/

Medlem

Demon's Souls
Uncharted 2
Metal Gear Solid 4

Medlem

Utan inbördes ordning:

Ratchet and Clank - a crack in time
Uncharted 2
Red dead redemption

Medlem

Arkham Asylum
MGS4
Red Dead Redemption

Edit: utan ordning

Skribent

Bästa blir svårt så här på rak arm, men tre riktigt bra är:

The Last of Us – sjukt bra story/skådespel och sådär lagom nervkittlande gameplay för oss som inte är skräckfantaster.
Motorstorm – Älskar den arkadiga känslan och konceptet med flera olika typer av fordon i samma race.
Metal Gear Solid 4 – Bra avslut på storyn, grym smygar-action och fullt med Kojima-egenheter.

Medlem

Uncharted 2
God of War 3
Metal Gear Solid 4

MrU
Medlem

Gta V (känns avlägset att detta alltså släpptes till denna generationen)
Heavy Rain (älskar en bra detektiv-story och hur mina val påverkar spelet)
Xcom Enemy within (första gången jag spelade ett turnbased strategispel, blev förälskad direkt)

Bubblare: Fallout 3, Fallout NV, GTA IV, RDR1, ratchet and clank. Ja, med flera.

Många hyllar Last of us. Jag spelade ungefär halva och gav sedan upp. Tyckte storyn var över-hypad och störde mig mycket på spelet överlag (minns inte så mycket från det idag).

Medlem

Red dead 1, arkham city, gta iv
Sedan har vi samlings skivan med mgs 2, 3 och portable ops, fyfan vad jag spelade den.
Är ju dock inga ps3 titlar i sig.

Medlem

Det var ps3 och last of us s fick tillbaka mig till spelens värld efter ett par år utan några spel. Så just den kombon ligger mig varmt om hjärtat.

The last of us
Uncharted 2
Ni No Kuni

Bubblare: God of War 3, Ratchet and Clank Nexus, Red Dead Redemption och Heavy Rain.


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

1: Uncharted var ett jag aldrig förväntade mig att tycka om. Det slutade med att jag spelade genom det 3 gånger på rad i en enda session. Verkligen älskade spelet. Spelade även Uncharted 2 och visst tyckte jag om det men inte så att jag var sugen att spela det igen.

2: Dark Souls är nog den största överraskningen där emot. Jag hade aldrig hört talas om spelet, det var min bror som köpte det och han ville spela genom det tillsammans. Jag fick styra, han ville titta på. Jag spelade det mest i början bara för att vara schyst men visade sig bli ett av mina favoritspel någonsin.

3: Det tredje spelet hade jag nog velat säga är Modern Warfare. Det var mitt första online shooter på en konsol och spelade det ganska så rejält, älskade det! Vart ganska förvånad hur pass mycket jag trivdes med ett FPS på konsol.

Jag köpte mitt PS3 i syftet att spela GTA4 men var ganska besviken i helhet på spelet men jag upptäckte där emot några andra titlar så jag är nöjd.

Red Dead Redemption testade jag också men det var inget jag kunde komma in i riktigt, men tittade istället på när syrran spelade genom det. Detsamma med Heavy Rain, hon älskade att spela genom det medan jag kollade på.
Just ja....Guitar Hero spelades VÄLDIGT mycket tillsammans med syrran också. Hm...

Little Big Planet hade vi lite kul i tillsammans också.
Spelade även en hel del Armored Core 4 med en vän.
Jag sålde mitt PS3 vid något tillfälle.

Medlem

3. Uncharted 2
2. Mafia 2
1. Sleeping dogs

It's not a lake, it's an ocean

1. The Last of Us
2. Uncharted 2
3. Puppeteer

Det finns en del andra spel att skjuta in på plats 3 också, som Little Big Planet. BioShock Infinite skulle dela förstaplats med The Last of Us, men det körde jag till Xbox 360 så jag valde exklusiva titlar i stället.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Ook
Bibliotekarie (UU)

Mest spelade och mest underhållning blev det hos följande tre spel:

Demon's souls
Brütal Legend
God of war 3

Fick inte tummarna loss med att spela Last of us som spelades först på PS4. Red Dead Redemption införskaffades men spelades aldrig av någon oförklarlig anledning.

Medlem

- WipeOut HD/Fury
- Killzone 2
- Gran Turismo 5


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ps3an var ju inte känd för att ha bästa multiplattformsversionen men spelen som kom till maskinen hade man riktigt roligt med.

Det är svårt att välja ut några bästa men motorstorm, uncharted 2 och god of war 3 var ju alla fantastiska när dem kom.

Medlem

Silent Hill: Homecoming
Dantes Inferno
Army of two (första)

Medlem

Uncharted 2
THE last of US
Bf bad company 2

Medlem

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Final Fantasy XIII


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

123
Skriv svar