Så här ser Biomutants hyfsat snälla PC-krav ut

Robot
Så här ser Biomutants hyfsat snälla PC-krav ut

Är din dator redo för kung fu-tvättbjörnens upptåg?

#Biomutant, #Experiment-101


Inaktiv

Sjukt redo! Tror verkligen på denna titeln.

Medlem

Är inte en GeForce 1660ti ganska dyr?

Medlem
Skrivet av jehuty:

Är inte en GeForce 1660ti ganska dyr?

What?!

Inaktiv
Skrivet av jehuty:

Är inte en GeForce 1660ti ganska dyr?

Allting är relativt men tror att du tänker på "ti". Men 1660ti är inte dyrt i förhållande till högpresterande korten, tror det ligger runt 3000kr nu.

Medlem

Ska man se det här som en "fortsättning" på Mutant eller en helt annan typ av spel? Suck, ännu ett spel jag aldrig fått tid att ens installera, än mindre spela igenom. Får ta tjänstledigt ett år och plöja backlog.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Ska man se det här som en "fortsättning" på Mutant eller en helt annan typ av spel? Suck, ännu ett spel jag aldrig fått tid att ens installera, än mindre spela igenom. Får ta tjänstledigt ett år och plöja backlog.

Har väl ingenting med Mutant att göra så vitt jag vet.

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Allting är relativt men tror att du tänker på "ti". Men 1660ti är inte dyrt i förhållande till högpresterande korten, tror det ligger runt 3000kr nu.

Jaha! Trodde det var mycket mer än så.

Medlem

Mitt gamla gtx 1080 ti lär ju funka,,,MEN om nu mitt beställda(sedan relese)rtx 3080 skulle eventuellt,kanske få för sig att droppa ner på posten så skulle jag vara en glad jävel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Backloggens befriare
Skrivet av ulrik.borg:

Ska man se det här som en "fortsättning" på Mutant eller en helt annan typ av spel? Suck, ännu ett spel jag aldrig fått tid att ens installera, än mindre spela igenom. Får ta tjänstledigt ett år och plöja backlog.

Välkommen!
https://www.fz.se/forum/trad/442855-harmed-proklamerar-jag-20...


signatur

Ad hoc addendum

1
Skriv svar