Inför kommande Baldur's Gate 3-storpatchen – Larian streamar Panelen från Helvetet II

Robot
Inför kommande Baldur's Gate 3-storpatchen – Larian streamar Panelen från Helvetet II
Medlem

Efter besvikelsen med cyberpunk så satsar jag lite extra hype till baldurs gate 3, känns som de har nåt bra på gång.

Medlem

Ska bli kul,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Är det bara jag som vägrar lira det tills den gått guld? Jag har inte brådis!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

oXo
Medlem
Skrivet av Ankh:

Är det bara jag som vägrar lira det tills den gått guld? Jag har inte brådis!

Samma här

Medlem

Svindyrt spel för earlyacces, varför ska jag leta upp buggar åt dom och betala mer än fullpris, 600kr för ett earlyacces spel är galet.

Medlem
Skrivet av AblacK:

Efter besvikelsen med cyberpunk så satsar jag lite extra hype till baldurs gate 3, känns som de har nåt bra på gång.

Du är inte ensam 😊

Medlem
Skrivet av scirocco:

Svindyrt spel för earlyacces, varför ska jag leta upp buggar åt dom och betala mer än fullpris, 600kr för ett earlyacces spel är galet.

Du behöver inte. Det är många andra som vill.

Sen är det inte bara buggar det handlar om, utan de som spelar är med och ger förslag på förändringar om hur spelmekaniken bör fungera för att bli roligare, bättre etc. Och dom har redan ändrat sig på en rad punkter mot hur dom själva hade tänkt.

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:

Du är inte ensam 😊

I gott sällskap till och med.

1
Skriv svar