Stream - Vi återvänder till Valheim

Robot
Stream - Vi återvänder till Valheim
Medlem

Alltså detta spelet. Har typ 18 timmar och har inte hittat koppar ännu. Måste Googla för allt typ. Sprang omkring en evighet utan pickaxe.

Medlem

Detta spelet har slukat upp all tid sen det släpptes. Jag har över 90 timmar spelat i Valheim, och jag har 5:e bossen kvar. Har inte hittat någon Flax ännu dock, för herre min skapare vad det verkar sällsynt i min värld. Jag kan bara tänka mig hur mycket av en tidsvampyr detta spel kommer vara med uppdateringar i framtiden...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Maysay:

Alltså detta spelet. Har typ 18 timmar och har inte hittat koppar ännu. Måste Googla för allt typ. Sprang omkring en evighet utan pickaxe.

Fågeln Hugin förklarar ganska mycket bara man spelar och tar sig igenom spelets innehåll.

Pickaxe och coppar hittar du:

När du spöat första bossen får du möjlighet att bygga din första pickaxe. Coppar (och tin) som behöves för brons hittar du i Black Forest.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Fågeln Hugin förklarar ganska mycket bara man spelar och tar sig igenom spelets innehåll.

Pickaxe och coppar hittar du:

När du spöat första bossen får du möjlighet att bygga din första pickaxe. Coppar (och tin) som behöves för brons hittar du i Black Forest.

Tack! Jo, jag googlade till mig detta. Kan störa mig lite på att det inte går att göra vissa saker om man inte gör specifikt en sak. Allt liksom står still.

Medlem

Jag älskar spelet! 30+ timmar. Så otroligt mycket content. Vi är 5-6 pers som hjälps åt på en server. Spelet rekommenderas!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Sjukt bra spel vet inte vad som gör det bättre än andra men det lyckas.

Medlem
Skrivet av Maysay:

Tack! Jo, jag googlade till mig detta. Kan störa mig lite på att det inte går att göra vissa saker om man inte gör specifikt en sak. Allt liksom står still.

Bara spela spelet, finns ingen anledningen att googla varje sak du inte förstår. Spelet introducerar det till dig när du har hittat vad du behöver, och som tidigare användare sa, Hugin berättar allt du behöver veta. Men du får såklart spela som du vill. Vill du ta bort känslan av utforskning så är det upp till dig. Tycker personligen det låter som en sjukt trist upplevelse, but you do you.

1
Skriv svar