Youtuber spenderar 580 000 kronor på att bygga världens största PS5:a

Robot
Youtuber spenderar 580 000 kronor på att bygga världens största PS5:a
Medlem

kollade lite på videon, tror jag är för gammal för deras målgrupp, tyckte mest det var cringe och drygt

Medlem

Massa skrik och snabba klipp, det här riktar sig åt barn under tonåren eller hur?

Ja, mitt bäst före datum är sedan länge passerat men det här var nog det mest värdelösa trams jag slösat tid åt på väldigt länge.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Nimafor:

kollade lite på videon, tror jag är för gammal för deras målgrupp, tyckte mest det var cringe och drygt

Skrivet av Soulless:

Massa skrik och snabba klipp, det här riktar sig åt barn under tonåren eller hur?

Ja, mitt bäst före datum är sedan länge passerat men det här var nog det mest värdelösa trams jag slösat tid åt på väldigt länge.

Älskar att dom två första kommentarerna handlar om man är för gammal för videoklippet.
Men visst, FZ har väl säkerligen lite äldre målgrupp med alla gamla rävar från 20 år tillbaka som sitter kvar här.

...
...
Okej, Im too old for this shit!
Jag ville se bygget, inte några skrikiga 20-åringar som ska måla konsolen.

Medlem

Och han målar den med attityd också. Ja jösses.

Medlem

Jag kan inte annat än att hoppa på bandvagnen, detta är den minst intressanta nyheten jag sett nämnas här på bra länge.
Inget illa menat mot er som gillar 3m höga konsoler, eller jo förresten, gå och lägg er!

Medlem
Medlem

- Du kompis, hur ska vi göra för att få jättemånga klicks och likes på Youtube den här månaden?

- Mannen, börja med att färga håret turkost. Sen bygger vi en jättestor PS5a. Alla snackar nämligen om den just nu. Sen lägger vi på en värdelös målartävling på det. Ja, med ett gäng överdrivet entusiastiska tjejer. Massor av tjejer ska det vara. Och snabba klipp. Sen kryddar vi det med att skriva folks namn på PS5an. Då kommer ju liksom att alla vilja vara med!

Tänk bara på att göra det som en välgörenhetsgrej. Typ för fattiga barn. Då är det ingen som funderar över varför vi bränner en halv mille + kostnader för regissör, filmteam och redigering. Ja, istället för att skänka pengar rakt av.

Tro mig kompis, du kommer få fett många likes och klicks.

Medlem

Låter kanske som en jävla fjant/klyscha nu, men tänk om han givit dessa pengar till välgörenhet. Om 1 vecka har folk glömt denns video. Fick ångest nu


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av fikabulle:

- Du kompis, hur ska vi göra för att få jättemånga klick och likes på Youtube den här månaden?

- Mannen, börja med att färga håret turkost - sen bygger vi en jättestor PS5a. Alla snackar nämligen om den just nu. Sen lägger vi på en värdelös målartävling på det. Ja, med ett gäng överdrivet entusiastiska tjejer. Massor av tjejer ska det vara. Och snabba klipp. Sen kryddar vi med att skriva folks namn på PS5an. Då kommer ju liksom att alla vilja vara med!

Tänk bara på att göra det som en välgörenhetsgrej. Typ för fattiga barn. Då är det ingen som funderar över varför vi bränner en halv mille + kostnader för regissör, filmteam och redigering. Ja, istället för att skänka pengar rakt av.

Tro mig kompis, du kommer få fett många likes och klicks.

Precis så är det nog mer eller mindre. Super cyniska suits som riktar in sig på barn, fast logan bröderna är fan dom värsta


signatur

Allätare

Medlem

Måste vara den mest poänglösa videon jag har sett

Medlem

Skrikande nötter.
Finns det något värre?
Ugh, stänger alltid av ljudet från voice-chatten just pga det.

Backloggens befriare

Men jag orkar inte....


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av gonzo247:

Låter kanske som en jävla fjant/klyscha nu, men tänk om han givit dessa pengar till välgörenhet. Om 1 vecka har folk glömt denns video. Fick ångest nu

Kolla in hans "about" så kan du se allt han skryter om att ha donerat.

Inaktiv

Jag har varit negativt inställd till skrikande YouTubers sedan dag ett så besparar mig mödan att klicka på videon efter läst kommentarerna under denna nyhet Många av kommentarerna var riktigt kul dock så något gott förde videon med sig

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kolla in hans "about" så kan du se allt han skryter om att ha donerat.

Är lite samma sak som MrBeast

Ambassadör
Xbox

Tänk vad 10cm kan göra skillnad ändå!

Skämt åsido, ser folk på sådant här?


signatur

Jump in.

Medlem

Suck.....Millennials

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Suck.....Millennials

Gen Y är 30+ idag, detta är Gen Z.

Medlem

Nu tycker jag folk är lite väl negativa här. Jag är visserligen inte över 30 ännu, men jag är gammal nog att ha barn, och videon underhöll mig ändå såpass att jag tittade igenom hela. Det är väl typ sånt här folk kollar på på TV dagarna i ända? Det fyller sin funktion, även om det inte gav mig mersmak.

Medlem

Ge mig några spånskivor, färg och en vanlig PS5:a med massa förlängningssladdar så kan jag med lätthet slå deras rekord


signatur

Metal is best served heavy.

FM-guru
F.d. Sisyr

Önskar att jag läste kommentarsfältet innan jag tryckte...

Medlem

Jesus. Det är ju bara en kul grej.

Ni är så sjukt negativa.

Medlem
Skrivet av Valvarexart:

Nu tycker jag folk är lite väl negativa här. Jag är visserligen inte över 30 ännu, men jag är gammal nog att ha barn, och videon underhöll mig ändå såpass att jag tittade igenom hela. Det är väl typ sånt här folk kollar på på TV dagarna i ända? Det fyller sin funktion, även om det inte gav mig mersmak.

Se på tv, gör folk det än, skulle vara för nyheterna och melodifestivalen? Själv har jag inte sett på tv på säkert 10-15år, Kollar bara på streamat content som jag väljer själv på tider som passar mig. Eller köpta filmer:D

Hade vart mer intressant att se hur de byggde åbäket än se ungarna fjanta runt. Sen att han skulle ha skänkt bort Ps5or till någon barnavdelning istället på något sjukhus som tillåter spel. Orkade inte se klart hela videon.

Medlem

Helt seriöst FZ, jag brukar inte gnälla på era nyheter men detta är verkligen ett lågvattenmärke, sånt här skit klarar ni er utan.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Helt seriöst FZ, jag brukar inte gnälla på era nyheter men detta är verkligen ett lågvattenmärke, sånt här skit klarar ni er utan.

Blinka två gånger om någon fortfarande håller ett vapen mot ditt huvud och tvingar dig läsa.

Förstår inte varför du är så negativ, ger varken dig, de andra läsarna och fz en bra dag

Medlem

Jag har nog egentligen inte problem med videon.
Är nog mest avis på att inte ha en PS5 konsol eller pengar att kunna bygga en mega ps5a 😑

Medlem
Skrivet av noyart:

Blinka två gånger om någon fortfarande håller ett vapen mot ditt huvud och tvingar dig läsa.

Förstår inte varför du är så negativ, ger varken dig, de andra läsarna och fz en bra dag

Men måste alla sidor på nätet bara bli länkhubbar till annan content? Man måste väl få ge feedback.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Så PS5 är fortfarande världens största spelkonsol?

eld
Medlem
Skrivet av gonzo247:

Låter kanske som en jävla fjant/klyscha nu, men tänk om han givit dessa pengar till välgörenhet. Om 1 vecka har folk glömt denns video. Fick ångest nu

Pengar går runt, folk fick lön för att bygga denna sak, skatter betalas.

12
Skriv svar