Gratis MS Flight Sim-uppdatering släppt, se vrålsnyggt Storbritannien

Robot
Gratis MS Flight Sim-uppdatering släppt, se vrålsnyggt Storbritannien

En vacker trailer tröstar för bökig installation.

#microsoft-flight-simulator


Medlem

Majoriteten av de olika ställena i videon han besöker i Scotland har man varit mången gång vid


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja, herre vilka gigantiska uppdateringar. Nu kan jag meddela att 5 % av min hårddisk består av en 3D-modell av Storbritannien.

Medlem

ser för jävla bra ut iaf, blir nöjd varje gång man ser en ny video på detta spel


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Ja, herre vilka gigantiska uppdateringar. Nu kan jag meddela att 5 % av min hårddisk består av en 3D-modell av Storbritannien.

Iofs är det ju relevant med att inkludera hur stor hårddisk du har då du kanske har en extremt liten hd!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Iofs är det ju relevant med att inkludera hur stor hårddisk du har då du kanske har en extremt liten hd!

Min hårddisk ligger på 500 gb och uppdateringen är runt 24 gb Men hur fungerar det, ersätter uppdateringarna befintliga filer eller läggs allt på hög? I så fall är jag rädd att Asobo snart uppdaterat bort min hårddisk

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Min hårddisk ligger på 500 gb och uppdateringen är runt 24 gb Men hur fungerar det, ersätter uppdateringarna befintliga filer eller läggs allt på hög? I så fall är jag rädd att Asobo snart uppdaterat bort min hårddisk

Jag tror det varierar faktiskt. Ibland ersätter det och ibland lägger det till nytt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag är inte intresserad av flygspel över huvud taget.
men jag älskar att se videos från det här spelet. Så jävla snyggt.

Medlem

Hade lätt kunnat betala några hundralappar för att få Skandinavien i hög detaljnivå

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Hade lätt kunnat betala några hundralappar för att få Skandinavien i hög detaljnivå

Samma här. Stockholm är tyvärr den sämst återgivna huvudstaden i världen i MSFS.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Min hårddisk ligger på 500 gb och uppdateringen är runt 24 gb Men hur fungerar det, ersätter uppdateringarna befintliga filer eller läggs allt på hög? I så fall är jag rädd att Asobo snart uppdaterat bort min hårddisk

Om vi ackumulerar.
Förmodligen kommer Microsoft i framtida uppdateringar uppgradera just hela världen på liknande sätt i FS.
Om GB tar 5gb så kommer nog Europa stjäla 50. Asien 250. Ryssland 400. USA 200. Sydamerika 200 osv
Bara gissningar såklart, men räkna på iaf 1TB om ett par år om du vill ha mer detaljerad världsvy.
Alternativet är att materialet kommer streamas mer, vi får se hur utvecklingen sker.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Samma här. Stockholm är tyvärr den sämst återgivna huvudstaden i världen i MSFS.

Finns det inga moddar som hjälper till med det? Mvh playstation-pleb

1
Skriv svar