Youtuber spenderar 580 000 kronor på att bygga världens största PS5:a

eld
Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Men måste alla sidor på nätet bara bli länkhubbar till annan content? Man måste väl få ge feedback.

Fz ska nu döpas om till fragfragzzon, alla artiklar kommer bli anpassade för dig!

Gnällkuk
Skrivet av noyart:

Blinka två gånger om någon fortfarande håller ett vapen mot ditt huvud och tvingar dig läsa.

Förstår inte varför du är så negativ, ger varken dig, de andra läsarna och fz en bra dag

Ja, det var ingen höjdare men den engagerade folk iaf


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av noyart:

Blinka två gånger om någon fortfarande håller ett vapen mot ditt huvud och tvingar dig läsa.

Förstår inte varför du är så negativ, ger varken dig, de andra läsarna och fz en bra dag

Jag får väl ha åsikter och ge feedback på nyheter jag också, ingen tvingar dig heller att läsa kommentarer, än mindre att replikera på dem.

Skärp dig.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Jesus. Det är ju bara en kul grej.

Ni är så sjukt negativa.

"Kul grej", råder uppenbarligen jäkligt delade meningar där. Såg thumbnail och insåg redan där att det inte var för mig, så jag nöjde mig med att läsa kommentarerna. Det var iaf en riktigt "kul grej"

Medlem
Skrivet av fikabulle:

- Du kompis, hur ska vi göra för att få jättemånga klicks och likes på Youtube den här månaden?

- Mannen, börja med att färga håret turkost. Sen bygger vi en jättestor PS5a. Alla snackar nämligen om den just nu. Sen lägger vi på en värdelös målartävling på det. Ja, med ett gäng överdrivet entusiastiska tjejer. Massor av tjejer ska det vara. Och snabba klipp. Sen kryddar vi det med att skriva folks namn på PS5an. Då kommer ju liksom att alla vilja vara med!

Tänk bara på att göra det som en välgörenhetsgrej. Typ för fattiga barn. Då är det ingen som funderar över varför vi bränner en halv mille + kostnader för regissör, filmteam och redigering. Ja, istället för att skänka pengar rakt av.

Tro mig kompis, du kommer få fett många likes och klicks.

Ja, det är ligger något i det här. Du satte bra ord på det. Fast det är något mer som känns fel...

Känslorna jag får när jag tittar på videorna är att det känns platt. Det är nog dels för att deltagarna inte uttrycker riktiga känslor och dels att fokuset på donationerna skapar artificiella band snarare än genuina känslomässiga band.

Underhållningen är objektivt ”krystad”. De vill så gärna va roliga och underhållande, genom återanvända klyschiga bestraffningar, men humorn slår inte. Det känns mer som en styltig produktion, än ett medium att nå hjärtat hos deltagarna.

För att kontrastera, så är underhållningen nästan tvärtemot den i Uppdrag Mat. I uppdrag mat så fokuserar Mauri på att träffa alla möjliga människor, hittar deras avvikande finurligheter och skoja om det. Mauris approach är att skapa känslomässiga band, hitta det sårbara och outtalade i människorna och sedan skoja om det och bjuda på sig själv.

Det är något helt annat än att donera stora summor pengar till sina subscribers.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Man spyr lite i munnen av dagens underhållningsmedia...

Inte så man !

Fasen va negativa de flesta i tråden va , hat å negativitet tyder ofta på någon form av avundsjuka 😂 kamma er nu .

Tyckte inte den va särskilt skrikig eller cringe. De har kul med en häftig pryl de byggt. Spenderar dessutom pengar, tid och energi på videon. Inte direkt ett 10:01 klipp bara för att klara dagens reklamquota.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Avstängd

Kan bara instämma i kören. Hemsk video, klarade 45 sekunder sen var det bara att stänga av. Misär i både ljud och bild.

Medlem

Varför äns lägga upp sånt här skräp?

Medlem

En sak jag klurar lite på.

Det är ju sådan brist på ps5or hur kan dessa människor lotta ut flera av något som inte finns ?
Har dem någon kontakt på Sony som låtit dem köpa ett hundratal innan alla andra ?


signatur

Skitfiske

Medlem
Skrivet av Leverantören:

En sak jag klurar lite på.

Det är ju sådan brist på ps5or hur kan dessa människor lotta ut flera av något som inte finns ?
Har dem någon kontakt på Sony som låtit dem köpa ett hundratal innan alla andra ?

Jag har funderat på detta också.
Antingen så stämmer det du skriver, i någon form & variant, eller så har de människorna/bolagen tillräckligt med pengar för att skita i om de måste köpa grejerna från en scalper. Tror jag iaf.

Medlem
Medlem

Kan lugna alla som känner sig gamla med att mina 13+16 åringar tyckte det här va galet barnsligt

Medlem
Skrivet av deezel:

"Kul grej", råder uppenbarligen jäkligt delade meningar där. Såg thumbnail och insåg redan där att det inte var för mig, så jag nöjde mig med att läsa kommentarerna. Det var iaf en riktigt "kul grej"

äh, samma griniga gubbar som alltid kommenterar negativt på allt nytt på FZ. "BÄTTRE FÖRR!!1!"

Medlem
12
Skriv svar