Josef Fares nya spel är klart - Släpps om en dryg månad

Robot
Josef Fares nya spel är klart - Släpps om en dryg månad

Variationsrik coop-står på menyn i It Takes Two.

#it-takes-two


Fan va gott! Hade kul i A way out så detta ska självklart spelas!

Medlem

Nice. Ser fram mot det här som tusan. Förra spelet a way out är lätt bland det bästa i co-op väg jag någonsin kört.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Spel Branschen behöver mer Co-op spel och jag menar inte spel som "om man vill" spela co-op utan spel som är utvecklade för det

Medlem

Så jävla underbart med ÄKTA co-op upplevelser, har aldrig haft så kul som när jag spelade igenom A Way Out med polaren.

Medlem

Tycker Fares har rätt sköna idéer. Hans spel sticker ut ur mängden på ett bra sätt och fyller en niche.

Medlem

Härligt! Ser fram emot att lira det med frugan. Är förvånad att fler inte tar efter, som andra skrivit så spel gjorda för att helt spelas i coop är ju i stort sett helt orörd marknad så är ju fritt fram att tjäna bra med deg på att släppa sådana spel.

NuZ
Testpilot

Ska bli kul att spela med barnen eller frugan


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Hoppas på lite djupare gameplay än i A Way Out. Även om det berättade en OK story så var det på tok för nerdummat, enkelt och kort i mitt tycke.

Medlem

Förbokade mitt för några veckor sen. Det är väl klart att man ska lira detta! Josef Fares är grym! A Way Out var roligt också, även om det var ett ganska simpelt spel.

Är detta PS5 enhanced?

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Hoppas på lite djupare gameplay än i A Way Out. Även om det berättade en OK story så var det på tok för nerdummat, enkelt och kort i mitt tycke.

Allt behöver inte ha världens mest avancerade spelsystem för att vara kul. Världens största sport är ju väldigt nerdummat (fotboll) som om man kollar till regler och utövandet är väldigt simpelt i grunden.

Det bästa singelplayerspel jag har spelat är nog Firwatch, och det är ju egentligen bara en walking simulator.


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Hoppas på lite djupare gameplay än i A Way Out. Även om det berättade en OK story så var det på tok för nerdummat, enkelt och kort i mitt tycke.

Tycker det låter bra att det är kort då det är Co-op, då hinner man ju klara av det på en kväll med polarn istället för hålla på o nöta flera dagar:D

FM-guru
F.d. Sisyr

Tyckte A Way Out var rätt kasst, men hans första spel, Brothers, var desto bättre. Får hoppas att A Way Out var undantaget som bekräftar regeln och inte tvärtom!

Vad som är så jävla coolt med Fares är hans bakgrund. Josef Fares är i grund och botten en filmregissör - och boy märkts det i denna trailer.

It Takes Two - känns mera som en animerad film med fart, fläng, skarp dialog och någonting som många spelskapare missar.. atomsfär och tajming.
Ser ut att finnas intriger, komiska uppsåt, minnesvärda upplevelser och en mer "uppiffad" version med bra grafik. Brothers fokuserade på brödraskap. A Way Out gav bilden av bitter vänskap i ovanliga miljöer.

It Takes Two hanterar relation med sin partner. Huvudrollerna har svårt att komma överens och hamnar i en annan dimension som träfigurer, där deras samarbete är blir en vital del att överleva och komma vidare.

Älskar idén, hoppas spelet är riktig skoj

Medlem

Låt mig gissa, Epic Games exklusivt?

lol

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Låt mig gissa, Epic Games exklusivt?

lol

Nejdå det är lugnt. Det finns att förköpa på Steam Store. 39.99 Euro.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av duchovny:

Så jävla underbart med ÄKTA co-op upplevelser, har aldrig haft så kul som när jag spelade igenom A Way Out med polaren.

Jag önskar min upplevelse var den samma, för mig var det buggar som gjorde att jag om och om igen var tvungen att ladda om spelet för att komma vidare, bilen ville inte rulla ner för slänten mm

Körde PC versionen, hoppas det här spelet inte är lika buggigt.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Nejdå det är lugnt. Det finns att förköpa på Steam Store. 39.99 Euro.

Coolt, tack.

Switch ?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

A way out var en stor besvikelse. Ren dynga tyvärr. Men detta ser faktiskt lovande ut.

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Allt behöver inte ha världens mest avancerade spelsystem för att vara kul. Världens största sport är ju väldigt nerdummat (fotboll) som om man kollar till regler och utövandet är väldigt simpelt i grunden.

Det bästa singelplayerspel jag har spelat är nog Firwatch, och det är ju egentligen bara en walking simulator.

Absolut kan det funka för vissa, men jag gillar inte fotboll heller 😅

1
Skriv svar