Playstation 4 Topp 3

Medlem
Playstation 4 Topp 3

The Last of Us 2
Death Stranding
Spider-Man

Medlem

Spider Man
God Of War
Final Fantasy VII-remake

just FFVII remake var ju inte perfekt, men de saker som inte var perfekta störde mig verkligen inte när jag spelade det.

Ps4-generationen har ju så sjukt många riktigt bra spel, tycker nästan som ps1.

Att jag ens lämnar ute Ghost of Thsushima, Last of Us 2, witcher 3, skyrim, etc. etc.

Medlem

Red Dead Redemption 2
God of War
Ghost of Tsushima

Medlem

God of War
Persona 5 Royal
Marvel's Spider-Man

Tycker inte det är relevant att ha med icke-exklusiva spel, eftersom det är "Playstation topp 3". Inte topp 3 bland spel som släpptes till PS4 och andra plattformar, under generationen.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Bloodborne
God of War
The Witcher 3

Medlem

Ghost of Tsushima
Horizon zero dawn
Uncharted 4


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

God of War
The Witcher 3
Bloodborne


signatur

Praise the Sun! \[T]/

Medlem

Svårt att komma med solklara favoriter som står över resten, samtidigt som det känns för tidigt att välja.

Dom jag spelat mest är nog Everybody's Golf och Tetris Effect. Och sedan har man haft skoj med andra spel som Witcher 3, Dishonored 2, Prey, Kingdom Come: Deliverance, Omensight, Horizon: Zero Dawn, Monster Boy, Greedfall, A Plague Tale: Innocence, Ghost of Tsushima, Yakuza 0, 13 Sentinels: Aegis Rim, Dragon Quest XI: Eches of an Elusive Age osv.

Och så finns det fortfarande intressanta PS4-spel som jag ännu inte har spelat, som Sekiro: Shadows Die Twice, Immortals Fenyx Rising, Ys IX: Monstrum Nox och kommande NieR Replicant ver.1.22474487139 bara för att nämna några.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Belfry:

God of War
Persona 5 Royal
Marvel's Spider-Man

Tycker inte det är relevant att ha med icke-exklusiva spel, eftersom det är "Playstation topp 3". Inte topp 3 bland spel som släpptes till PS4 och andra plattformar, under generationen.

Instämmer. Så då går väl även remasters och samlingar bort? Även om de flesta av mina favoriter last gen var multiformatstitlar.

Av de PS4-exklusiva spelen blir det nog så här:

1. Detroit: Become Human
2. Tearaway Unfolded
3. Uncharted 4


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Många fantastiska spel, men starkast lyser för mig:
God of War
Horizon Zero Dawn
Death Stranding


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Bloodborne,
Horizon Zero Dawn,
Uncharted 4

Medlem

Last of US 2
God of war
Uncharted 4

FM-guru
F.d. Sisyr

Red Dead Redemption 2 - förmodligen det mest atmosfäriska och inlevelserika jag varit med om vad gäller open world-spel. Det har en del problem (20 år daterad uppdragsdesign, fesljummen story) men styrkorna väger upp med råge.

Death Stranding - udda men minnesvärt spel som friskt blandar högt och lågt. Ibland är det inte ens särskilt kul, men när eftertexterna rullade satt jag ändå tillbakalutad och tänkte "fan vilket bra spel", så här är vi.

Detroit: Become Human - spel av David Cage är lite av en guilty pleasure för min del. Det är oftast rätt ruttet gameplay, förutsägbart (alternativt ologiskt) manus och endimensionella karaktärer, men ändå slits jag med och nickar gillande. Det är något som tilltalar mig väldigt mycket i dessa spel, helt enkelt, även om jag inte kan sätta fingret på vad...

Spelar enbart exklusiva, dvs inte finns på PC, titlar på PS4. Lustigt nog finns numera alla dessa spel på PC, men det är en annan femma. Är ett stort Dark Souls-fan men har fortfarande inte spelat Bloodborne, hade antagligen utmanat om en plats annars.

Medlem

God of war
Bloodborne
Spiderman


signatur

Ännu en dag i paradiset.

SoL
Medlem

Bloodbore
The last of us 2
God of war

Bloodborne och tlou part II är solklara, tredje plats var svårare. Sony har ju så många som alla platsar på topp 3

Medlem

Shit va svårt...

God of war
Witcher 3
Dark souls 3

Ghost of tsushima, Bloodborne, Tlou 2, FFVII remake sved att inte ha med så jag nämner dem här

Medlem

Enkelt!

Horizon Zero Dawn
Red Dead Redemption 2
The Last of Us 2

Medlem

Horizon Zero Dawn
Uncharted 4
Final Fantasy 7 Remake

Medlem

God of War
Death Stranding
Horizon

Medlem

1. Bloodborne
2. Rayman Legends
3. Red Dead Redemtion II

Medlem

Uncharted 4
Spider-Man
Red Dead Redemption 2

Tre går inte det blir fyra;
God of War
Last of Us 2
Unhcharted 4
Horizon: Zero Dawn

Medlem
Playstation 4 Topp 3
  1. Bloodborne

  2. Witcher 3

  3. Final Fantasy VII: Remake

Honorable mentions: Ghost of Tsushima, Red Dead Redemption 2, Dark Souls 3 & Sekiro.

Medlem

1. Red dead 2
2. Sekiro
3. Uncharted 4

Fragtjuv

Utan inbördes ordning

The Last of Us 2
Uncharted 4
Red Dead Redemption 2


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Playstation 4 Topp 3

1. God of War
2. Uncharted 4
3. Rise of the Tomb Raider

Medlem

Ghost of Tsushima
God of War
Red Dead Redemption 2

Medlem

God Of War
Final Fantasy VII - remake
Horizon: Zero Dawn

Medlem

Last of us 2
Spider-man
Ghost of Tsushima

Medlem

Bloodborne
God of War
Dragon Quest

12
Skriv svar