Källa som haft rätt förut hävdar att Call of Duty 2021 är ett WW2-spel

Medlem

undra hur dom skall få in den in warzone

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jaha okej hmm jasså du är nasse? Dice vågade knappt ge oss Star Wars från Imperiets sida i SW:BF2

Skrivet av Ankh:

Blir man det automatiskt bara för man vill se det från det tyska perspektivet? (du kanske skojade iofs, men jag har sett denna typen av svar tidigare när någon sagt att de vill se från tyskt perspektiv)

Ärligt talat så hade det varit ganska häftigt o få en berättelse från tyskarnas sida eller om vi snackar SW, från Imperiets. Är lite små trött att man måste göra allt så svart o vit på något sätt. Att man är på den "onda sidan" men går över till den goda. Skulle vilja ha något djupt något som får mig att känna även om jag inte gillar karaktären personligt så skulle hen kunna existerat och tänkt såhär och gjort sådär utan att det känns överdrivet. Jätte svårt att förklara hur jag tänker o känner. Men jag skulle vilja ha något mer, något djupare..typ

Medlem
Skrivet av noyart:

Ärligt talat så hade det varit ganska häftigt o få en berättelse från tyskarnas sida eller om vi snackar SW, från Imperiets. Är lite små trött att man måste göra allt så svart o vit på något sätt. Att man är på den "onda sidan" men går över till den goda. Skulle vilja ha något djupt något som får mig att känna även om jag inte gillar karaktären personligt så skulle hen kunna existerat och tänkt såhär och gjort sådär utan att det känns överdrivet. Jätte svårt att förklara hur jag tänker o känner. Men jag skulle vilja ha något mer, något djupare..typ

Jag är definitivt intresserad av en sett från tyskarnas sida. Och utan att försöka göra pk av det med att ändra om deras flaggor osv. Jag förstår inte riktigt varför de försöker ändra i historiska saker på det viset.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ge oss kriget ur finska soldaters synvinkel. Tre olika krig där man får slåss mot både kommunister och nazister. Det vore något nytt istället för att, återigen, slåss i Normandie, Stalingrad, Ardennerna, Guadalcanal eller Berlin.

Medlem

Meh. Så himla uttjatat. Så himla trött. Blir inget köp om detta stämmer.

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Blir man det automatiskt bara för man vill se det från det tyska perspektivet? (du kanske skojade iofs, men jag har sett denna typen av svar tidigare när någon sagt att de vill se från tyskt perspektiv)

För att undvika eventuella missförstånd så ska jag bekräfta direkt att det var ett skämt, ifall det inte var 100% tydligt.

Jag håller med att det skulle vara fränt men storföretagen är väl så jävla fega att det skulle kunna blåsa upp till nån shitstorm så man tar alltid de säkra kortet där man spelar som världens hjältar och väktare; USA (med vänner).

Jag vet ej om det är jämförbart men visst blev det ett jävla liv när Medal of Honor (2010) skulle släppas och man kunde spela som taliban så de fick ändra det till ”opposing force”.

Avstängd

Gäsp. COD slutade imo vara relevant någonstans efter Black Ops 1. Jag vill tycka om serien, men den är så fantasilös och uttjatad. Ww2 är så gjort. Senaste, med den imponerande titeln "god ww2" var det sämsta jag spelat i mitt liv.

Skrivet av Hymer:

Snälla våga ge oss kriget ur tyskt perspektiv.

Kommer aldrig att hända. Eller vänta, du fick väl spela som tysk i förra spelet? Förvisso som svart kvinna, men alla vet att majoriteten av Wehrmacht och Waffen SS var svarta kvinnor. Precis som tyska, franska och amerikanska och turkiska styrkorna i ww1.

COD och BF lär oss sanningar, allt annat är bara historierevisionism 🙂🙂🙂🙂🙃🙃

Geeks Gaming
Skrivet av Popski:

Ge oss kriget ur finska soldaters synvinkel.

I ett spel som är känt för att avsky ”campare”? I like it

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Ganska uttjatat med flertalet WW2 spel. Kom med något nytt!

Känns utjatat för att det är nästan alltid ur Amerikanernas perspektiv, skit tråkigt våga göra något nytt i genren finns hur mycket material som helst.

Medlem
Skrivet av neetodesu:

Känns utjatat för att det är nästan alltid ur Amerikanernas perspektiv, skit tråkigt våga göra något nytt i genren finns hur mycket material som helst.

I de andra världskrigs call of duty jag spelat så har man spelat även som ryss och brittisk utöver amerikaner.
(cod 1 2 samt 5 world at war tänker jag på. Cod 3 och cod ww2 har jag dålig koll på.)

Skägg.
10 Chambers

Battle royale i WW2. Nyfiken!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Battle royale i WW2. Nyfiken!

BF V (5) har ju BR i WW2.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av anon_119148:

BF V (5) har ju BR i WW2.

Ja, har spelat det alldeles för lite.


signatur
Medlem
Skrivet av General White:

Gäsp. COD slutade imo vara relevant någonstans efter Black Ops 1. Jag vill tycka om serien, men den är så fantasilös och uttjatad. Ww2 är så gjort. Senaste, med den imponerande titeln "god ww2" var det sämsta jag spelat i mitt liv.

Kommer aldrig att hända. Eller vänta, du fick väl spela som tysk i förra spelet? Förvisso som svart kvinna, men alla vet att majoriteten av Wehrmacht och Waffen SS var svarta kvinnor. Precis som tyska, franska och amerikanska och turkiska styrkorna i ww1.

COD och BF lär oss sanningar, allt annat är bara historierevisionism 🙂🙂🙂🙂🙃🙃

Du borde gilla Age Of Empires 3! Där kan du spela som svenskar på 1700-talet och slåss mot ryssar i Amazonas👍 Precis som det hände i historien! Eller det kanske bara är mörkhyade och kvinnor som är ett problem i spel?

12
Skriv svar