Mortal Kombat trailer

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Kommer säkert visa sig i slutet att han som spelar Cole är egentligen Johnny Cage och detta är bara en film han spelar in.

Håller med 😁

Medlem

Såg alldeles för seriöst ut. Saknar Christopher Lambert som Rayden. Och det var ingen som vrålande MOOOORTAAAAL COOOOMBAAAAT!

Medlem

Säga vad man vill - men man är ingen fegis när man ger sig på Mortal Kombat!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Faktiskt! Jag väljer glädjen och säger att den blir bra.

Älskade första Mortal Kombat från 1995. Jag var 12 och tyckte den var skitcool.
Vågar man se om den eller ska minnen få vara minnen?

Låt minnen va minnen Jag gjorde misstaget att se om den för ett par veckor sedan, blödde lite ur ögonen faktiskt.

Skrivet av Mcgreag:

Har du sett Street Fighter Assasin's Fist mini serien som kom för några år sedan? Om inte så kan jag klart rekommendera den.
https://www.youtube.com/watch?v=MC7VMefhdd8

Coolt! Vart kan man se den? Är alla karaktärer med? Eller bara Ken och Ryu?

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Coolt! Vart kan man se den? Är alla karaktärer med? Eller bara Ken och Ryu?

Ryu, Ken, Gouken (Ryu och Kens master), Akuma, Goutetsu (Gouken och Akumas master). Den nämner Dan men vi får inte se honom.
Det finns också en kortare uppföljare Street Fighter Resurrection med lite fler karaktärer, Charlie Nash, Laura, Decapre, Kolin och M. Bison.

Den var tidigare tillgänglig på Machimas kanal på youtube men alla Machimas videos är borttagna nu. Den finns på Bluray och streama från Amazon bland annat.

Edit: Yoshinori Ono, producer för bland annat SF IV och V gör en kort cameo roll som fighting promoter :).

Medlem

Ser fram emot presentationen av Shao Kahn, en av tidernas coolaste antagonister.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

12
Skriv svar