Black Mesa: Blue Shift är fanskapad remake av Gearbox-expansionen till Half-Life

Robot
Black Mesa: Blue Shift är fanskapad remake av Gearbox-expansionen till Half-Life

Görs inte av Black Mesa-gänget, men i samma anda.

#black-mesa-blue-shift, #half-life, #half-life-blue-shift, #mod


Medlem

Original blue shift är utan tvekan det bästa som gearbox har producerat.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Inaktiv

Kul om de lyckas bra men vette tusan om man var tvungen att försöka rida på Black Mesas succé? De hade åtminståne kunnat kalla modden Blue Mesa

Medlem

Nu har jag väldigt många DLC i ospelade backloggen, men jag kommer ihåg Blue Shift som det bästa DLC jag spelat.

//LD

Medlem
Skrivet av Lord Darkness:

Nu har jag väldigt många DLC i ospelade backloggen, men jag kommer ihåg Blue Shift som det bästa DLC jag spelat.

//LD

Körde du Opposing Force? Tyckte själv det var bättre när det begav sig. Blue shift var dock bra det också.

Medlem
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Körde du Opposing Force? Tyckte själv det var bättre när det begav sig. Blue shift var dock bra det också.

Redo att hålla med, kändes mer exotiskt att få vara den som jagar efter freeman.
Plus att det var en hel uppsättning nya vapen.

Medlem

Älskade Black Mesa, ser fram emot det här.

Ett annat gäng håller på med Opposing Force och har gjort sedan 2013. Ser imponerande ut.

Avstängd
Skrivet av anon_119148:

Kul om de lyckas bra men vette tusan om man var tvungen att försöka rida på Black Mesas succé? De hade åtminståne kunnat kalla modden Blue Mesa

Håller med.. Missvisande namn.

Medlem
Skrivet av magma:

Original blue shift är utan tvekan det bästa som gearbox har producerat.

Op4 var ju bättre!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Körde du Opposing Force? Tyckte själv det var bättre när det begav sig. Blue shift var dock bra det också.

Nu är det ju typ 20 år sedan, men jag kommer ihåg Blue Shift som mer av det jag älskade med HL, atmosfären, karaktärerna och så vidare. Opposing Force kommer jag ihåg som enormt bra det också, men mera action och mindre stämning. Blue Shift var väl dock extremt kort? Tror jag var klar samma dag som jag startade det.

Oavsett ser jag fram mot remake på bägge. Konstigt att dom inte slängde med det i Black Mesa när dom väl var igång (sagt från en som inte har en susning om hur mycket arbete det är).

//LD

1
Skriv svar