Visst faller Fall Guys även för Xbox – release i sommar

Robot
Visst faller Fall Guys även för Xbox – release i sommar
Avstängd

Känns lite sent, även för Switch.

Medlem

Hypen är väl ganska död nu? Om de ska ha en chans så är det nog bäst att det kommer till Game Pass.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Känns lite sent, även för Switch.

Skrivet av Bojkott:

Hypen är väl ganska död nu? Om de ska ha en chans så är det nog bäst att det kommer till Game Pass.

Fast har man bara en xbox eller switch har man ju inte tröttnat på spelet. Bara för att folk tröttnat betyder det inte att det är tråkigt för oss som inte hunnit testa.

Har själv undvikit detta till PC för jag vill ha det på konsol. Och denna generationen är det än så länge bara xbox jag har.

Skribent

Säsong 3 är slut om 10 dagar. Jag sitter och kämpar med de sista levlarna till lvl 40.

Medlem

Ehhm. Det var ju klart då Phil Spencer sa det. För 6-ish månader sedan. Notera. När en utvecklare's Community Manager säger "Nej nej det kommer aldrig att komma" han/hon/hen är absolut sista personen av upper management som får reda på något sådant. CDPR's community manager sa om CP2077 "Inga mera förseningar för spelet". 1 vecka senare försening. Det var den infon han hade då.

Ingen cross-play med PC nu. För många fuskare på den plattformen.

Medlem

Jag vill så gärna se splitscreen stöd till det här spelet!

Backloggens befriare
Skrivet av insilence:

Jag vill så gärna se splitscreen stöd till det här spelet!

Faller inte hela konceptet då?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Faller inte hela konceptet då?

Nej?
Förstår nog inte riktigt vad du menar?

Är ju mest en hinderbana att ta sig genom så snabbt man kan.
Finns såklart andra mode's också där man kan få en mindre fördel att kunna se motståndarens skärm... men det känns som väldigt få.

Skulle välja att kunna spela detta i soffan tillsammans med mina barn/fru alla dagar i veckan över eventuella "competition" ramverk.

Backloggens befriare
Skrivet av insilence:

Nej?
Förstår nog inte riktigt vad du menar?

Är ju mest en hinderbana att ta sig genom så snabbt man kan.
Finns såklart andra mode's också där man kan få en mindre fördel att kunna se motståndarens skärm... men det känns som väldigt få.

Skulle välja att kunna spela detta i soffan tillsammans med mina barn/fru alla dagar i veckan över eventuella "competition" ramverk.

Ah, sorry, blandade ihop med det där ryms-mafia-spelet. My bad.


signatur

Ad hoc addendum

1
Skriv svar