Outriders släpps på Stadia samtidigt som andra plattformar

Robot
Outriders släpps på Stadia samtidigt som andra plattformar

Tvärtemot vad som sagts tidigt behöver streamarna inte vänta.

#Outriders, #People-can-fly, #Stadia


Medlem

Jag som använder stadia som min primära "spelkonsol" blev väldigt positivt överraskad. 😁 cross-play och hela faderullan.

Medlem

Ska bli intressant att spela demot. Ovanligt att spelbolag släpper ett demo ett par månader innan spelets release. Är det för att få upp mer intresse för spelet kanske? Inte varit så mycket snack om det.

Medlem

Vadå så stadia finns fortfarande?

Medlem
Skrivet av Ducci:

Vadå så stadia finns fortfarande?

Nej.

Inaktiv
Skrivet av Tabula:

Men spel släpps fortfarande på Stadia? Eller är det felskrivet? Hade också för mig Stadia skulle lägga ner om det inte har gjort det redan

Medlem
Skrivet av Fulci:

Ska bli intressant att spela demot. Ovanligt att spelbolag släpper ett demo ett par månader innan spelets release. Är det för att få upp mer intresse för spelet kanske? Inte varit så mycket snack om det.

En kan hoppas det kan vara för hitta sista game breaking, helt klart hoppas jag att flera gör demos, men sen är det nog att folk ska testa och få suget för att köpa.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Men spel släpps fortfarande på Stadia? Eller är det felskrivet? Hade också för mig Stadia skulle lägga ner om det inte har gjort det redan

Stadia har lagt ner sin interna spelutveckling, men själva tjänsten tuffar vidare med spel från tredje part.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Stadia har lagt ner sin interna spelutveckling, men själva tjänsten tuffar vidare med spel från tredje part.

Jaha då förstår jag, tack! Trodde de lagt ner hela grejen

Medlem

Riktigt taggad på detta!

Medlem
Skrivet av Fulci:

Ska bli intressant att spela demot. Ovanligt att spelbolag släpper ett demo ett par månader innan spelets release. Är det för att få upp mer intresse för spelet kanske? Inte varit så mycket snack om det.

Jag tycker det visar på att de är säkra på att spelet är i bra skick, sedan om det är något för alla är ju subjektivt
Men tycker det osar genidrag i dagens läge med alla trasiga spel som släppts. 😄

Medlem

I dagens spel klimat där det släpps nya titlar till höger och vänster är det nog bara fördel om man kan släppa gratis demo för att visa vilket bra spel dom har. Inte nog bara jag som drar mig för att chansa och hoppas på att spelen är bra för 800 spänn. Nu har ju Steam ganska bra återköps Policy Men Sony Har lite att lära där.

Medlem

Jag har blivit otroligt pepp på detta spel nu senaste dagarna. Ska bli najs att prova demot i helgen!!

1
Skriv svar