En halv miljon människor lirade Valheim samtidigt i helgen

eld
Medlem
Skrivet av Najkan:

Polare som fuskat har tröttnat, dom är ju klara med spelet o har allt.

Jo det finns ju oändligt många sätt att förstöra för sig själv

Avstängd

Ytterligare 1 miljon? Alltså 4M sålda nu?

Medlem
Skrivet av MEG:

Grattis till utvecklarna, de har förtjänat framgången.
Första gången på länge som jag var nervös i ett spel, exempel: Känslan när man första gången går in i Black forest är underbar, att jag sedan av misstag sprang in i ett stort troll gjorde inte saken bättre

Haha exakt så! Nu efter fler timmar är det likadant - dock så har jag börjat tappa lite lite respekt för grådvärgarna.


signatur

Niet.

Medlem

Blev övertalad att köpa av några vänner. Spelat några timmar men det är rätt tråkigt. Att det ser ut som skit hjälper inte heller.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Blev övertalad att köpa av några vänner. Spelat några timmar men det är rätt tråkigt. Att det ser ut som skit hjälper inte heller.

Texturerna är inte mycket att hänga i granen, men natureffekterna är riktigt snygga. Får hoppas att de kan putsa upp det lite med alla pengar de tjänat.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

1300-talet?
Du menar väl 1000- eller 1100-talet?

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Vikingatiden


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Dunder:

Texturerna är inte mycket att hänga i granen, men natureffekterna är riktigt snygga. Får hoppas att de kan putsa upp det lite med alla pengar de tjänat.

Är ju en medveten art style... men vi får väl se hur mycket som ändras under resans gång.

Medlem
Skrivet av shelter:

Är ju en medveten art style... men vi får väl se hur mycket som ändras under resans gång.

Absolut, och det var inte direkt spelets art style jag kommenterade, utan dess texturer.
Tror inte man hade valt de extremt lågupplösta texturerna om man hade haft större budget och/eller team.

EDIT: Texture packs lär väl för övrigt komma (har redan kommit någon, tror jag), så går att lösa själv om man vill.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

12
Skriv svar