Playstation ger bort Ratchet & Clank i mars - Starten för en ny Play at Home-period

Robot
Playstation ger bort Ratchet & Clank i mars - Starten för en ny Play at Home-period

Håll dig hemma och lira våra spel, menar Sony.

#ratchet-and-clank


NuZ
Testpilot

Sweet! Spelet är jätteroligt och passar kidsen!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Inte för att vara dumsnål, men det spelet är ju redan gratis om man har PS+ vilket 99% av alla playstation ägare har ? Det är en del av playstation collection, eller just det, nu ÄR jag ju dumsnål kom jag på, PS5 ägare har redan spelet gratis men PS4 ägare kanske inte har det

Medlem

Synd bara att man redan fått det på PS5 med PS+ Collection. Men det är väl trevligt att kunna spela det utan att vara låst till PS+, I guess.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fredede:

Synd bara att man redan fått det på PS5 med PS+ Collection. Men det är väl trevligt att kunna spela det utan att vara låst till PS+, I guess.

Skrivet av EYEtriforce:

Inte för att vara dumsnål, men det spelet är ju redan gratis om man har PS+ vilket 99% av alla playstation ägare har ? Det är en del av playstation collection, eller just det, nu ÄR jag ju dumsnål kom jag på, PS5 ägare har redan spelet gratis men PS4 ägare kanske inte har det

Ja, det här är ju en keeper, oavsett om du fortsätter med PS+


signatur
Medlem

Nu äger jag detta på fysisk kopia till mitt PlayStation 4 men till er som inte äger det o aldrig har lirat spelet så se till att plocka hem det. Det är ett riktigt bra 3D plattformsspel. Grym grafik och spelkontroll. Super charmigt äventyr för kidsen och vuxna. Captain Qwark är en skön karaktär i Ratchet & Clank serien. Även antagonisterna Chairmain Drek och Doctor Nefarious i serien är så charmigt gjorda. Diggar dessa spel rejält.

Kommer plocka hem det digitalt till mitt PSN konto så har jag det där även.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det var gratis för ps+ prenumeranter i mars 2018 med. Lite typiskt sony att ge bort samma spel gång på gång.
Dock trevligt för dom som inte har det såklart! Jag köpte det själv och tog platinum på det 2017, grymt spel!

Medlem

Borde jag tipsa mina vänner med playstation om det här eller vet dom redan om det? Ingen aning om det slås på stora trumman eller inte.

1
Skriv svar