Gran Turismo 7 försenas till 2022

Robot
Gran Turismo 7 försenas till 2022
Avstängd

Inte helt oväntat. Det är ju trots allt ett gran turismo spel.


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Enklaste ursäkten 2021.

Skribent
jbx
Medlem
Skrivet av kebbe:

Enklaste ursäkten 2021.

Ja verkligen!

Får hoppas på nya Forza i år då.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Då slipper jag inhandla en PS5, som ändå inte finns att köpa


signatur

Meep!

Medlem

Det är alltid pandemins fel när spel försenas nu för tiden.

Medlem

Hellre försenat än buggigt skit!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Bra att de inte gör samma misstag som cd project red. Är spelet inte klart får man skjuta upp lansering

Medlem
Skrivet av anon_181566:

Bra att de inte gör samma misstag som cd project red. Är spelet inte klart får man skjuta upp lansering

Folk skrev ju det om cp2077 också de gånger det försenades. Fast de blev ganska buggigt ändå. Däremot borde det vara ganska mycket enklare att göra bilspel än ett open world. Så antagligen är gt7 rätt ok när det väl släpps.

Medlem

Detta var absolut väntat......

Hoppas detta ökar chanserna för GoW 5 2021


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Skribent

Jag är rätt besviken över att vi bara fick Sports till PS4. Även om det var bra bilkänsla och allt det där så kände spelet som ett halvt spel jämfört medr de numrerade GT-spelen.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Folk skrev ju det om cp2077 också de gånger det försenades. Fast de blev ganska buggigt ändå. Däremot borde det vara ganska mycket enklare att göra bilspel än ett open world. Så antagligen är gt7 rätt ok när det väl släpps.

Sony har ingen större backlog att släppa ofärdiga spel vad jag vet. De försöker alltid hålla bra sig till en bra standard på spel. Enligt mig är Sony den bästa spelutgivaren på den punkten

Medlem
Skrivet av anon_181566:

Sony har ingen större backlog att släppa ofärdiga spel vad jag vet. De försöker alltid hålla bra sig till en bra standard på spel. Enligt mig är Sony den bästa spelutgivaren på den punkten

Nej men ville bara få sagt att förseningar är ingen garanti för att de väntar med släpp till det är färdigt.
Men jag tror inte de skulle släppa ett gt som var i cp2077 klass.
Däremot kan det lida av problem med prestandan Sony har ju inte varit rädda för att släppa spel som har problem att hålla 30 fps. Så är det förhoppningsvis inte med detta eftersom det är ett bilspel.

Medlem

Tycker den här typen av företag borde ligga i täten att kunna jobba på distans.

1
Skriv svar