Gratistesta multiplayer i CoD: Black Ops Cold War i en vecka

Robot
Gratistesta multiplayer i CoD: Black Ops Cold War i en vecka
Geeks Gaming

Vet inte hur många gånger jag laddat ner cod på gratis veckor och förväntar mig att de ska va bra men spelar knappt en timme sen avinstallerar jag de igen för då det fortfarande är cod post world at war.

Avstängd
Skrivet av Jinxswe:

Vet inte hur många gånger jag laddat ner cod på gratis veckor och förväntar mig att de ska va bra men spelar knappt en timme sen avinstallerar jag de igen för då det fortfarande är cod post world at war.

Hela CoD franchisen är inget annat än ett hamsterhjul byggt av sedelbuntar

Medlem
Skrivet av Levi:

Hela CoD franchisen är inget annat än ett hamsterhjul byggt av sedelbuntar

Mycket möjligt men senaste Modern Warfare var/är riktigt bra. Blops Cold War har jag dock inga höga förhoppningar om. Känns som de tagit bort allt som gjorde Modern Warfare så bra. Men jag kanske testar ändå om jag kan slita mig ifrån Valheim.

Avstängd
Skrivet av I am Grööt:

Mycket möjligt men senaste Modern Warfare var/är riktigt bra. Blops Cold War har jag dock inga höga förhoppningar om. Känns som de tagit bort allt som gjorde Modern Warfare så bra. Men jag kanske testar ändå om jag kan slita mig ifrån Valheim.

Vad var bra i MW 2019?
SP? MP? Spelmekaniken?

Medlem
Skrivet av Levi:

Vad var bra i MW 2019?
SP? MP? Spelmekaniken?

Tycker nog att både SP & MP är bra. Visst Kampanjen är väl inget revolutionerande men den är betydligt bättre än tidigare år. Styrkan ligger nog i MP där det både är schyssta banor och roliga gamemode. Det som dock sticker ut är att motorn har uppdaterats rejält och vapen och dylikt har fått en bättre känsla och "tyngd". Inga ärtbössor som tidigare.

Medlem

Skulle gärna testa på single palyer läget i Call of Duty: Black Ops- Cold War och CoD: Modern Warfare. De ser bra ut när man kollat på YouTube trailers. Hade lätt köpt de om de funnits på Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Tycker nog att både SP & MP är bra. Visst Kampanjen är väl inget revolutionerande men den är betydligt bättre än tidigare år. Styrkan ligger nog i MP där det både är schyssta banor och roliga gamemode. Det som dock sticker ut är att motorn har uppdaterats rejält och vapen och dylikt har fått en bättre känsla och "tyngd". Inga ärtbössor som tidigare.

Jag upplever det tyvärr tvärt om.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Levi:

Vad var bra i MW 2019?
SP? MP? Spelmekaniken?

Allt jämfört med Cold War.

Avstängd
Skrivet av Marooned:

Allt jämfört med Cold War.

Haha, men om vi jämför med Cold War är allting bra. Till och med spelen man fick i Cornflakes paketen är ju bra i jämförelse.

Skrivet av I am Grööt:

Tycker nog att både SP & MP är bra. Visst Kampanjen är väl inget revolutionerande men den är betydligt bättre än tidigare år. Styrkan ligger nog i MP där det både är schyssta banor och roliga gamemode. Det som dock sticker ut är att motorn har uppdaterats rejält och vapen och dylikt har fått en bättre känsla och "tyngd". Inga ärtbössor som tidigare.

"Tyngden" i vapnen Du pratar om är något jag genuint såg fram emot men möttes av besvikelse. Tyvärr känner jag fortfarande att det är "ärtbössor" över dem. Jag vet inte om Du själv har testat hålla i ett vapen men sådär känns det inte - och jag är ganska säker på att man kan göra ett mycket bättre jobb med känslan på vapen i spel.

Medlem
Skrivet av Levi:

Haha, men om vi jämför med Cold War är allting bra. Till och med spelen man fick i Cornflakes paketen är ju bra i jämförelse.

"Tyngden" i vapnen Du pratar om är något jag genuint såg fram emot men möttes av besvikelse. Tyvärr känner jag fortfarande att det är "ärtbössor" över dem. Jag vet inte om Du själv har testat hålla i ett vapen men sådär känns det inte - och jag är ganska säker på att man kan göra ett mycket bättre jobb med känslan på vapen i spel.

Ja jag har skjutit en hel del med både automatvapen, pistoler och dylikt. Jag håller inte med dig. Syftade aldrig på att känslan är absolut realistisk utan mer att det är en betydligt bättre känsla än tidigare spel. Vill man ha mer realism så bör man väl testa diverse milsim som finns.

1
Skriv svar