Nya uppgifter om kaosartad Dying Light 2-utveckling

Robot
Nya uppgifter om kaosartad Dying Light 2-utveckling

Medarbetare vittnar om dåliga arbetsförhållanden; VD:n har annan åsikt.

#dying-light-2, #techland


Medlem

Låter som när Goldfarb skulle bli lead designer i början av Payday 2, det gick två veckor typ..


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Hoppas verkligen inte att dom sabbar det här, dom som jobbar på spelet förtjänar att ha det bra och kunna föra fram idéer.
Det första är ett av mina favoritspel, skulle verkligen vara supertrist ifall detta floppar.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Trist.. man hörde ju samma om cyberpunk o kolla hur det gick..

Medlem

Inte mycket bra som går från Polen nu för tiden... Knappt någonsin iof.

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Trist.. man hörde ju samma om cyberpunk o kolla hur det gick..

Årets spel så ja, det finns hopp även för DL2

Gnällkuk

Att spelet drar ut på tiden och att det hörs besvikna röster talar mest för att de besvikna rösterna ligger närmst sanningen. Det verkar vara svårt att låta folk få göra det de är bra på.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Dem verkar ha fått en hel del pengar till spelet från Microsoft. Jag tror också att Microsoft köper studion helt och hållet.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Årets spel så ja, det finns hopp även för DL2

Enligt vissa, inte enligt många andra.

Medlem

Hoppas inte det går åt helvete nu, längtat efter att köra 2:an co-op i tusen år.

Skrivet av anon_119148:

Årets spel så ja, det finns hopp även för DL2

Ojoj, inte höga krav här inte. ;p

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Medarbetare vittnar om dåliga arbetsförhållanden; VD:n har annan åsikt.

#dying-light-2, #techland


Synd, men jag hörde för ca 2 veckor sedan att Dying Light 2 skulle släppas i Maj 2021. 🤔

Medlem

"så om det rullar på får vi kanske parkour-kriga med zombier på pc, PS4, PS5, Xbox One och Xbox Series framåt vårkanten"
________________________________________________________
Det tror jag absolut inte att så sker. Spelet lär som tidigast släppas i höst men som det ser ut i dessa beskrivningar så lär det väl släppas första halvan av 2022. TechLand är nog ett företag som vill utannonsera ett datum i god tid före släppet o vi är nu nästan i mars månad så att spelet skulle släppas nu i vår är nog helt omöjligt.

Så tråkigt då jag verkligen sett fram emot Dying Light 2 länge nu. Originalet var sjukt skoja att göra kaos i. Hoppas de får ordning på skeppet.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Årets spel så ja, det finns hopp även för DL2

Årets spel, enligt vem? PS4 and XBONE ägare?


signatur

I drank what?

Medlem

"that is harder to change than the spin of the fucking Earth." gav mig ett gott skratt iaf

Medlem

Är det vanligt att det är såhär hos spelutvecklare eller är det endast vissa som inte sköter sig? Är det en fackfientlig bransch?

Medlem
Skrivet av Theorgrim:

Är det vanligt att det är såhär hos spelutvecklare eller är det endast vissa som inte sköter sig? Är det en fackfientlig bransch?

Det är vanligt att det är såhär på alla stora företag.
Vilken bransch dom än är i.
Chefer på höga positioner är mer ofta än inte psykopater och/eller narcicisster.
Deras egon och vilja är allt som finns och allt som betyder något.
Inget annat är viktigt.

Medlem

Återstår att se om detta spel verkligen får se dagens ljus eller om det är ett "döende ljus"... Jag hittar dörren ut själv..

Skämt åsido, hoppas verkligen på detta och det blir minst lika bra dom första, då är det givet köp! Dropkicka zombies från hustak, vad kan gå fel?


signatur

Fueled by coffee.

1
Skriv svar