Brädspelet Stardew Valley ser, föga förvånande, fantastiskt ut

Robot
Brädspelet Stardew Valley ser, föga förvånande, fantastiskt ut
Medlem

Alltså jag vill ha!
Hoppas någon svensk återförsäljare tar in det.

Stardew är det mysigaste och mest harmoniska spel jag spelat.
Verkligen ett "stressa ner" spel <3

Medlem

Vill också ha!!

Fint. Jag älskar verkligen Stardew Valley, även om jag spelat sönder det.

Inaktiv

Ett riktigt kul spel.
Hoppas en patch kommer till Switch snart bara som tar bort Blue Ground Glitch från den norra delen av ön, längst upp i vulkanen och från Ubåten på den där marknaden på vintern vid havet.

jbx
Medlem

Underbart spel, har 150 timmar på Switchen och säkert lika många på Playstation.
Den mannens kreativitet alltså, wow!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Såg detta häromdagen. Gick direkt för att försöka köpa det, men blev ju bra besviken när det bara skeppades till USA ännu.

Noterar att artikeln säger 45 minuter för en spelomgång. Men på den officiella sidan så var speltiden är 45 minuter per spelare, Barone nämner också att det är ett matigt spel som ska ta ett tag att spela!
Sen vet ju alla som har lite brädspelsvana, att man lär minst dubblera, inte sällan trippla den angiva speltiden beroende på hur många spelare kan reglerna utantill samt hur många spelare som brukar ha handlingsparalys. Speciellt på ett rejält spel som detta verkat bli!

Medlem

Tydligen är det ju redan slutsålt också

Medlem

Gillar Stardew valley Även om Harvest Moon, Friends of mineral town, vilket även var till stor inspiration för stardew om jag ej missminner mig.

1
Skriv svar