Sony visar tio Playstation-spel i kväll – se dem med FZ!

Robot
Sony visar tio Playstation-spel i kväll – se dem med FZ!

Elden Ring, God of War..? Vilka vill DU se?

#playstation-5, #sony, #state-of-play


Medlem

Allra helst vill jag att Kojima Productions utannonserar ett nytt spel.

Frilansare

Tror att vi jinxar det om vi över huvud taget knystar om att vi hoppas på *lden *ing.
Jag vill att de gör en Bethesda (fast med ett bra spel): "Kolla vad vi har jobbat på i flera år, det släpps i september!"

Medlem

Klart vi vill se mer av God of War! Det är ju ett måste nu när det gått ett tag utan info.
Vore najs att se mer av PS VR (2), kanske något spel som är på gång?

Och självklart..att....Half Life-Alyx ska komma till PS5!! Woohooo!

Medlem

Syphon filter, Time splitters och Rampage/King of monsters såklart!

Jag kan nöja mig med Splinter Cell, Control 2 eller Silent Hill i värsta fall.

Medlem

WipeOut!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Vi kan ju förvänta oss att se kena, ratchet & clank, resident evil och returnal.

Vågar inte hoppas på allt är mycket men ett datum till horizon känns ändå som en rimlig förhoppning.

Elden ring, god of war och ett nytt silent hill hade varit trevligt men att de skulle bränna av så många raketer på en och samma gång har jag svårt att se men hoppas att jag har fel..

Medlem

"Goodbye volcano high" hoppas jag mest på, känns som en het titel som vi har fått se allt för lite ifrån.

Skägg.
10 Chambers

Skulle ni vilja att vi fixar en restream av Playstation-visningen, för FZ-häng i egen chat? Vi kommer inte kunna göra en regelrätt uppesittarkväll från studion, men kanske vore mysigt ändå.


signatur
Medlem

Jag vill se ett nytt Wipeout!

Medlem

Så länge top3 av spelen också kommer till PC är jag supernöjd!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skulle ni vilja att vi fixar en resterar av Playstation-visningen, för FZ-häng i egen chat? Vi kommer inte kunna göra en regelrätt uppesittarkväll från studion, men kanske vore mysigt ändå.

Vore riktigt kul.
Blir en viss gemenskap även om det inte är en studio eller ni är med etc. varje gång.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skulle va roligt o veta vad naughty dog jobbar på för nästa spel. Kanske är för tidigt att hoppas på att de ska visa upp något nytt dock.
Något tungt vr spel skulle vara häftigt också, hoppade över förra psvr men denna gång ska jag vara med på tåget.

Fragtjuv

Har i detta nu ingen Sony-konsol men efter nyheten igår(?) om att fler Playstation-spel är på G till PC så hade det varit kul om de kom med någon kort info om det. Det är nog inte så sannolikt att det sker ikväll dock.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Dengode:

Vi kan ju förvänta oss att se keena, ratchet & clank, resident evil och returnal.

Returnal fick en ny trailer igår så det är möjligt att det inte är med.

Skrivet av Soulless:

WipeOut!!

Skrivet av Alessi:

Jag vill se ett nytt Wipeout!

Detta hade varit extremt trevligt!

Medlem

Ser gärna mer från Kena och ett releasedatum för Kena och Horizon vore trevligt. Sen kan dom ju få utannonsera FF7R del 2, det skulle göra mig lycklig.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skulle ni vilja att vi fixar en resterar av Playstation-visningen, för FZ-häng i egen chat? Vi kommer inte kunna göra en regelrätt uppesittarkväll från studion, men kanske vore mysigt ändå.

Det låter som en fantastisk idé.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Taskman:

Vore riktigt kul.
Blir en viss gemenskap även om det inte är en studio eller ni är med etc. varje gång.

Skrivet av uberpwnage2.0:

Det låter som en fantastisk idé.

Ordnar!


signatur
Skägg.
10 Chambers

signatur
NuZ
Testpilot

Skulle vilja se mer av Kena och ett Silent hill. Hoppas på info om Elden ring är nog att hoppas för mycket Tror MS har reklamavtalet med dem efter de visades på deras show tidigare. Samma som med Cyberpunk


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Lite gameplay från God of War hade varit grymt.

Medlem

Det jag hoppas på i prio ordning:

1. Elden ring!
2. Silent hill
3. God of war Ragnarok gameplay!
4. FFVII Part 2
5. Nästa FF gameplay (glömt vilken siffra vi är på
6. Horizon gameplay
7. Keena bridge of spirits gameplay

Redaktör

Specifikationer för nya PSVR hade varit en höjdare, men det ska ju bara vara spel i afton. Så, lite nya next-gen-grejer vore kul, inte bara sånt vi redan vet.


signatur
Avstängd

Spännande att få se vad som komma skall


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Ape Escape

Ett nytt Ape Escape vore något eller en remake 😊

Medlem

Det går lite lösa rykten om att Kena ska hamna som ett PS-plus under Mars, då det inte finns något pris eller någon möjlighet att förboka. Release ska även vara under Q1.

Även Final Fantasy VII Remake ryktas till ps-plus och att de bägge spelen ska annonseras ikväll. Det skulle normalt ha hänt igår, så det måste vara något stort.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Specifikationer för nya PSVR hade varit en höjdare, men det ska ju bara vara spel i afton. Så, lite nya next-gen-grejer vore kul, inte bara sånt vi redan vet.

En PS5 version av Dreams hade varit nice, ni hade ju en nyhet om det för ett år sedan så jag hoppas att det blir av.

FZ Dreams till PS5

Dock så ser jag gärna att det paras ihop med nya PSVR, så det behöver kanske inte visas redan ikväll.

Något nytt Japansk RPG kunde vara trevligt annars.

Skrivet av Bullen86:

Det går lite lösa rykten om att Kena ska hamna som ett PS-plus under Mars, då det inte finns något pris eller någon möjlighet att förboka. Release ska även vara under Q1.

Även Final Fantasy VII Remake ryktas till ps-plus och att de bägge spelen ska annonseras ikväll. Det skulle normalt ha hänt igår, så det måste vara något stort.

PS Plus rean tog ju slut idag med, så det kan vara något på gång där.
Men vill man att Kena kommer till PS Plus, finns inte risken att spelet inte blir så imponerande då?
Jag har inte spelat Bugsnax(ingen pratar om det typ) och Destruction All-stars verkar inte vara så imponerande.

Kommer FF7 till PS Plus så blir jag dock riktigt glad, ryktades inte om en uppdatering för nya konsoler?

Skrivet av Soulless:

WipeOut!!

Skrivet av Alessi:

Jag vill se ett nytt Wipeout!

Skrivet av Margy:

Returnal fick en ny trailer igår så det är möjligt att det inte är med.

https://youtu.be/vVy0zALF_gM

Detta hade varit extremt trevligt!

Pacer kanske kan vara ett bra substitut?

Medlem

Jag vill gärna veta när Elden Ring tänker släppas men jag vill egentligen inte veta någonting alls från det spelet. Jag litar på att de gör ett bra spel och vill gå in helt ovetandes när det släpps. Kanske dags att plugga ut internet från och med nu och fram till spelet släpps.

jls
Medlem

Vad som helst från Naughty Dog.

Medlem

"I kväll kör Sony årets första State of Play..."

Det var en fokuserad på Destruction AllStars för någon månad sedan.

12
Skriv svar