Star Wars: Republic Commando bekräftat – trailer, datum, plattformar

Robot
Star Wars: Republic Commando bekräftat – trailer, datum, plattformar
Frilansare

Som jag skrev tidigare, vi får hoppas att the portning is strong in this one.

Medlem

Givet köp till switch.
Ska bli nice att uppleva det här igen.

Medlem

Ett av de bästa Star Wars-spelen. Har fina minnen från detta. Särskilt när man bordade det där spökskeppet.

Visst är animationerna lite styltiga, men det har själ; en gammal favorit.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En uppföljare hade inte varit fel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ah sommaren 2005. Hade nyligen fått ADSL på 24mbit i den håla jag bodde i då. Började lära mig hur torrent funkade och tankade ner både Republic Commando och San Andreas från en viss bukt. LAN:ade San Andreas (spelade SP med kompisar i samma rum alltså) och hade en av de bästa somrarna i mitt liv.

Ska definitivt skaffa detta spel om portningen är good enough!

Medlem

Det här är det bästa Star Wars spelet någonsin! Hoppas de fräschar upp det på PC med.

Medlem

Haha ja kanske dags att spela det då... haft det i mitt steam library nåååågra år.

Medlem

För att vara ett star wars spel så var det riktigt bra på sin tid. Skulle nog dock inte lägga pengar på det igen så här långt efter ursprungliga releasen. På rea för 25kr kanske

Medlem
Skrivet av robbis:

För att vara ett star wars spel så var det riktigt bra på sin tid. Skulle nog dock inte lägga pengar på det igen så här långt efter ursprungliga releasen. På rea för 25kr kanske

Skulle säga att det kom i slutet av eran av riktigt bra star wars spel. Kotor II kom t ex samma år och Jedi outcast och Jedi Academy 2-3 år före

1
Skriv svar