Seriösa militärpangaren Squad når version 2.0

Robot
Seriösa militärpangaren Squad når version 2.0

Ny bana, massor av förbättringar och mer väntar möp:ar.

#squad


Medlem

Insåg precis att jag äger detta spelet. Hade jag ingen aning om lol


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

MYCKET bra bildtext!

Medlem

Sjukt taggad på denna version, 1200 spel timmar i detta helt underbara spel!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av johan.berkman:

MYCKET bra bildtext!

Svara på frågan istället!


signatur
Frilansare

Ihopsatt av Bogdan? I Bamsegrill?

Medlem

Äntligen, inte lirat det på minst ett år nu, har inväntat framtiden! Då ere dags igen


signatur

//monster

Geeks Gaming

Helt klart bästa Multiplayer FPS spelet ute just nu.
Har hunnit köra något timme under dagen och de är en riktigt bra uppdatering som vanligt.
Är skeptisk mot subfaction sakerna och har totalt breakat modden man jobbar på. Men helt klart bra att utvecklingen går framåt fast dom haft en del problem.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Svara på frågan istället!

Jag tror framförallt att den är för fett hår. Eller kanske mot.

Medlem
Squad <3

Squad är ett fantastiskt spel. Ofta väldigt frustrerande eftersom man måste lita på att hela laget gör det de ska, men samtidigt omåttligt givande när allt fungerar!

Vår svenska klan OMBD har funnits sedan 2016 och båda grundarna är 40+, men åldersgränsen är 25 år. Just nu är vi över 50 svenskar som alla mätts, vägts och testats, för att säkerställa en harmonisk stämning i gruppen. Se länk i "signaturen" och hälsa på vetja!

Fotnot: Vi har bjudit in Calle, Bennet och gänget på FZ-redaktionen för att hänga på en strid eller två. Men nä. Icke. Vi tror att de är lite skraja. -_-


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Avstängd

Djävla bra multiplayer, spenderade närmare 90h i det efter dom fösta 2 veckorna :3

Hoppas på att Hell Let Loose blir lika framgångsrikt som Squad.

Medlem

När kommer det seriösa militärsimulatorer till nya generationers konsoler!?

Medlem

Ingen här som är gammal PR veteran som än idag föredrar det före detta?

Jag försöker gång på gång gilla detta spelet mer, men näe

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Squad är ett fantastiskt spel. Ofta väldigt frustrerande eftersom man måste lita på att hela laget gör det de ska, men samtidigt omåttligt givande när allt fungerar!

Vår svenska klan OMBD har funnits sedan 2016 och båda grundarna är 40+, men åldersgränsen är 25 år. Just nu är vi över 50 svenskar som alla mätts, vägts och testats, för att säkerställa en harmonisk stämning i gruppen. Se länk i "signaturen" och hälsa på vetja!

Fotnot: Vi har bjudit in Calle, Bennet och gänget på FZ-redaktionen för att hänga på en strid eller två. Men nä. Icke. Vi tror att de är lite skraja. -_-

er kommer jag höra av mig till, är lite färsk då jag inte lirat på över ett år nu, men ska bli pro igen! inget är roligare än spel med bra teamwork


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

er kommer jag höra av mig till, är lite färsk då jag inte lirat på över ett år nu, men ska bli pro igen! inget är roligare än spel med bra teamwork

Kul att du kom förbi! Det är mycket att hålla reda på så bli inte avskräckt om det kändes sisådär i början.

Mitt tips är att du går in i firing range, förstår alla vapen och fordon, samt lär dig mekaniken gällande FOB/HAB/Rally och andra vanliga funktioner. Då kommer det att kännas roligare och lättare framöver.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Kul att du kom förbi! Det är mycket att hålla reda på så bli inte avskräckt om det kändes sisådär i början.

Mitt tips är att du går in i firing range, förstår alla vapen och fordon, samt lär dig mekaniken gällande FOB/HAB/Rally och andra vanliga funktioner. Då kommer det att kännas roligare och lättare framöver.

nejdå jag är bra förlorare, kan leva med att bli slaktad i flera månader om så behövs för att bli bra. men blir överlycklig så fort jag klipper en jävel iaf och igår smekte jag ju en 3-4 st iaf, ha! bra grupp helt klart!


signatur

//monster

1
Skriv svar