PS5-exklusiva Returnal får ny trailer, siktar på "extremt omspelningsvärde"

Robot
PS5-exklusiva Returnal får ny trailer, siktar på "extremt omspelningsvärde"

Skräcktrailer inför kvällens Playstation-kalas.

#playstation-5, #returnal


Medlem

Verkar ha blivigt populärt det här med roguelike/lite spel.
Det gillar jag, det ger verkligen omspelningsvärde


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Gillar inte roguelike spel alls men detta ser för coolt ut för att inte spela.

Medlem

Vet inte riktigt.

Gillade Super Stardust mycket.

Nex Machina är grymt. Likaså Resogun.

Men roguelike tröttnar jag ofta snabbt på. Ex Binding of Isaac är jättekul då och då, men samtidigt lätt att tröttna på.

Dead Cells har jag dragit igenom flera gånger.

Ser framemot Hades då det verkar lyckas med story och karaktärer trots upplägget.

Håller tummarna att detta blir bra. Men fullpris... vettifan alltså.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Hoppas på detta spelet, verkar grymt.

NuZ
Testpilot

Helgrymt! Givet köp om man lyckas få tag i en konsol bara


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Gillar att huvudkaraktären har gömt en snusdosa i bakfickan, eloge till utvecklarna för denna annars extremt sällsynta detalj xD

Medlem
Skrivet av Freakon:

Vet inte riktigt.

Gillade Super Stardust mycket.

Nex Machina är grymt. Likaså Resogun.

Men roguelike tröttnar jag ofta snabbt på.

Trots att det är i 3D och roguelike så ser det att fortfarande innehålla klassisk "Housemarque-action".

Jag gillar bra roguelike-spel. Bra gameplay kombinerat med variation är alltid trevligt.

Medlem

Returnal ser bättre ut varje gång dom visar upp det, blev ännu mer taggad på det nu.

Medlem
Skrivet av Margy:

Trots att det är i 3D och roguelike så ser det att fortfarande innehålla klassisk "Housemarque-action".

Jag gillar bra roguelike-spel. Bra gameplay kombinerat med variation är alltid trevligt.

Säger inte emot dig och hoppas att det blir bra. Potentialen finns onekligen där


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

Returnal ser bättre ut varje gång dom visar upp det, blev ännu mer taggad på det nu.

Hur ser du på prislappen?

På PSN, senast jag kollade, så låg det på 749 kr. Absurt, enligt oss båda vågar jag påstå.

Med risk för att låta nedvärderande, men för denna typen av spel, är det värt samma peng som en trippel-A titel?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Hur ser du på prislappen?

På PSN, senast jag kollade, så låg det på 749 kr. Absurt, enligt oss båda vågar jag påstå.

Med risk för att låta nedvärderande, men för denna typen av spel, är det värt samma peng som en trippel-A titel?

Vi vet ju inte ännu hur spelet kommer vara när det släpps. Många trippel-A som inte är värda det priset. Jag personligen tycker inget spel är värt det priset. Kanske vissa stora RPGn som man kan lägga mycket tid på. Kommer nog göra med PS5 som med 4. Vänta några år sen köper jag ett begagnat när alla spelen finns på reor eller PS Now/Plus

Medlem

Grafiken ser bra ut, effekterna ser bra ut. Men gameplay....njaeeeeeaaooo...

Medlem
Skrivet av Freakon:

Hur ser du på prislappen?

På PSN, senast jag kollade, så låg det på 749 kr. Absurt, enligt oss båda vågar jag påstå.

Med risk för att låta nedvärderande, men för denna typen av spel, är det värt samma peng som en trippel-A titel?

Det är väl ändå inte ett indiespel? Kanske inte kan jämföras med typ Uncharted men det är ju ändå ett spel av hög kvalitet och jag gissar på att speltiden kommer ligga på åtminstone 10-15 timmar....i så fall känns 749kr helt okej för mig, kanske lite högt om man jämför med Miles Morales som ligger på 649kr. Fullpris för en AAA titel är ju 849kr på PSN numera.

Medlem

Oj det här hade jag missat fram tills nu, solklart köp fasen va kul det ser ut !!

1
Skriv svar