Henry Cavill teasar nytt projekt – Mass Effect?

Robot
Henry Cavill teasar nytt projekt – Mass Effect?

The Witcher-skådisen jobbar på något hemligt.

#henry-cavill, #mass-effect


Frilansare

Ska det här bli ytterligare en skådis som hamnar i "allt gaming-relaterat"-facket? Han är spelfan så vi måste ha honom! Hoppas inte. Gärna Mass effect-serie, men skippa superkändisarna

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ska det här bli ytterligare en skådis som hamnar i "allt gaming-relaterat"-facket? Han är spelfan så vi måste ha honom! Hoppas inte. Gärna Mass effect-serie, men skippa superkändisarna

Jag gillar honom, men som du säger behöver han inte vara med i precis allt. Men han är generellt accepterad som duktig och med i gaming sfären. Kanske är lite strategiskt att ha med honom? Internet är duktiga på att hoppa på hat-tåget innan man sett något konkret. Att ha med Cavill kanske ses som en försäkring? 🤔

Geeks Gaming
Dex
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ska det här bli ytterligare en skådis som hamnar i "allt gaming-relaterat"-facket? Han är spelfan så vi måste ha honom! Hoppas inte. Gärna Mass effect-serie, men skippa superkändisarna

Är lite tveksam till att detta skulle vara en ny TV-serie dock. Hela grejen att han sitter med ett manus osv redan innan det har blivit annonserats känns ju ganska tveksamt

Skulle nog gissa på att han kanske gör rösten till en karaktär i det nya spelet.

Är det en tv-serie så håller jag med dig dock. Vill definitivt inte ha samma skådespelare om och om igen i alla tv spel series! Även om han förvisso gör det väldigt bra som Geralt

Medlem

Vem vill inte återse Garrus i något format?

Frilansare
Skrivet av Dex:

Är lite tveksam till att detta skulle vara en ny TV-serie dock. Hela grejen att han sitter med ett manus osv redan innan det har blivit annonserats känns ju ganska tveksamt

Skulle nog gissa på att han kanske gör rösten till en karaktär i det nya spelet.

Är det en tv-serie så håller jag med dig dock. Vill definitivt inte ha samma skådespelare om och om igen i alla tv spel series! Även om han förvisso gör det väldigt bra som Geralt

True, ser inte hur han skulle kunna bolla både ME och Witcher.

Frilansare
Skrivet av philgapin:

Jag gillar honom, men som du säger behöver han inte vara med i precis allt. Men han är generellt accepterad som duktig och med i gaming sfären. Kanske är lite strategiskt att ha med honom? Internet är duktiga på att hoppa på hat-tåget innan man sett något konkret. Att ha med Cavill kanske ses som en försäkring? 🤔

Ja det skulle nog vara affärsmässigt smart. Men lite trist

Skrivet av Dex:

Är lite tveksam till att detta skulle vara en ny TV-serie dock. Hela grejen att han sitter med ett manus osv redan innan det har blivit annonserats känns ju ganska tveksamt

Vänta, varför skulle det vara tveksamt?
Manus finns ju alltid innan serier annonseras.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Jag kan inte så mycket mer om Mass Effect än att ögonen är roliga.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Skulle misstänka att det är han som gör research inför att vara VA i nästa ME spel möjligtvis?
För tidigt för att spela in lines osv, men han sitter med bara en wiki-sida printat så verkar ju bara vara research.

En live action mass effect serie eller film känns osannolikt, och skulle inte riktigt fungera om det ska handla om shepard. Jennifer Hale & Mark Meer har gjort rösterna lite för bra för det. Men en film eller serie inom universumet där han spelar någon annan? Fuck yes.

Dex
Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Vänta, varför skulle det vara tveksamt?
Manus finns ju alltid innan serier annonseras.

Visst finns det manus osv, men tvivlar på att det är så att skådespelarna sitter i en studio med manus i hand innan det utannonseras

Det brukar väl oftast annonseras ut serien en stund innan skådespelarna blir klara?

Skrivet av Dex:

Visst finns det manus osv, men tvivlar på att det är så att skådespelarna sitter i en studio med manus i hand innan det utannonseras

Det brukar väl oftast annonseras ut serien en stund innan skådespelarna blir klara?

Jag tänker att de flesta skådespelare vill läsa manus för att ens bli intresserade av rollen?
I många fall blir det inte en serie om inte någon skådespelare är med på tåget.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Dex
Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Jag tänker att de flesta skådespelare vill läsa manus för att ens bli intresserade av rollen?
I många fall blir det inte en serie om inte någon skådespelare är med på tåget.

Visst kan det vara så att ibland så får skådespelare läsa en del av manuset innan "audtition", men tvivlar väldigt mycket på att dom skulle få lova att fotografera detta även om dom lovar att dom "blurar" bilden

Skrivet av Dex:

Visst kan det vara så att ibland så får skådespelare läsa en del av manuset innan "audtition", men tvivlar väldigt mycket på att dom skulle få lova att fotografera detta även om dom lovar att dom "blurar" bilden

Jag tvivlar på att skådespelaren på egen hand levererar ett sådant här PR-stunt utan att någon sagt till honom hur han ska göra.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Det jag ser som fördel med Henry Cavill, är ju att han oftast håller varumärkena och spelen nära om hjärtat, vilket innebär att han gör dom rättvisa. Han står inte bara och tar order utan för diskussion med regissör och producenterna, när det utformas och spelas in osv. På så sätt känns han som rätt person när det kommer till filmatiseringar. Sedan har väl han inte gjort någon besviken i rollerna han gestaltat?

Sedan ÄR han populär, och ett bra val rent PR-mässigt för många av bolagen, så varför INTE välja någon som har bra räckvidd till publiken, samtidigt som han verkar göra otroligt bra jobb ifrån sig sedan innan?

Jag hoppas väl på att det rör sig om VA-jobb i nästa Mass Effect... och det blir nog sista spelet jag ger Bioware chansen att få mina pengar för. Redan nu har jag ingen respekt eller hopp kvar för den studion när det kommer till spelutveckling 2021.

Medlem

mass effect utan femshep är bara fel.

Medlem

Denna killen kommer längre och längre från Bond för var dag.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Denna killen kommer längre och längre från Bond för var dag.

Hur nära Bond har han varit enligt dig?

Medlem
Skrivet av kEJTLiN:

Hur nära Bond har han varit enligt dig?

Jag tänkte att det hade varit nice, men jag tror nog ärligt att det kanske inte varit så att han hade en chans


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Cavill som FemShep? Nej, det skulle inte kännas trovärigt!

Missförstå mig rätt, jag har absolut inget mot Cavill. Tycker tvärtom riktigt bra om honom. Men med tanke på hur Hollywood skriker efter en kvinnlig hjälte värd namnet, vore det inte självmål att inte ta chansen med en kvinnlig Commander Shepard?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Först tänkte jag att han inte kan vara Shepard. Sen kom jag på att han kan vara en fantastisk Shepard!!!

Men jag tror inte detta handlar om en Mass Effect-film. Spel kanske, men inte film.

Medlem

Ja Mass Effect BEHÖVER femshep.. men om det nu MÅSTE vara maleshep så är Cavill ett fantastiskt val!

Medlem
Skrivet av Dex:

Visst kan det vara så att ibland så får skådespelare läsa en del av manuset innan "audtition", men tvivlar väldigt mycket på att dom skulle få lova att fotografera detta även om dom lovar att dom "blurar" bilden

Det kan vara en fejkläcka.. Brukar vara populärt sätt att skapa hajp på.

1
Skriv svar