Sunless Sea är gratis hos Epic

Robot
Sunless Sea är gratis hos Epic
Gnällkuk

Kan rekommendera!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Avstängd

<3 Epic


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Den som klarar detta spel utan hjälp har all min respekt

Medlem
Skrivet av Kiario:

Den som klarar detta spel utan hjälp har all min respekt

Får vi lov att ta hjälp av mus/tangentbord?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har bara provat detta men det blir att lägga till i biblioteket helt enkelt. Grymt spel. <3


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Ankh:

Får vi lov att ta hjälp av mus/tangentbord?

Hur menar du? Spelet styrs väl av att man tar en mikrofon, slår på röstigenkänning och talar i tungor?


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Hur menar du? Spelet styrs väl av att man tar en mikrofon, slår på röstigenkänning och talar i tungor?

Använder du sånt fusk?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Använder du sånt fusk?

Nja, jag tycker det är godkänd användning av spelmekanik. Däremot får jag väl erkänna att jag tog till de lite mer tveksamma metoderna att rista in ockulta symboler i datorchassit - något som enligt hyfsat säkra källor gör spelet lättare. Nästan lite för lätt. :/


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Nja, jag tycker det är godkänd användning av spelmekanik. Däremot får jag väl erkänna att jag tog till de lite mer tveksamma metoderna att rista in ockulta symboler i datorchassit - något som enligt hyfsat säkra källor gör spelet lättare. Nästan lite för lätt. :/

Jag försökte faktiskt just den saken...men jag gjorde något fel så nu är jag dömd till att förevigt brinna i den eviga skärselden. Jävla osis! Men som tur är så har de bra internetlinor här nere!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar