Futuristiska PUBG-uppföljaren New State avslöjad – är mobilexklusiv

Robot
Futuristiska PUBG-uppföljaren New State avslöjad – är mobilexklusiv
Medlem

Hörde av en ny kille på jobbet som var från Afghanistan som berättade att pubg och såna spel är väldigt populärt bland dom som inte har råd eller att det inte ens finns att köpa datorer och konsoler. Han spelade det själv på mobil tills han hade råd att köpa dator.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag gillade den Tesla-liknande bilen. I övrigt ser det väl ganska bra ut, inte minst för att vara ett mobilspel. Är själv ingen mobilgamer men vad man förstått är det många som är det men kommer väl komma åtta kommentarer nu som säger "Mobilspel? PASS!".

Medlem

Ni har väl mobiler?

Skribent
Skrivet av Molotov:

Hörde av en ny kille på jobbet som var från Afghanistan som berättade att pubg och såna spel är väldigt populärt bland dom som inte har råd eller att det inte ens finns att köpa datorer och konsoler. Han spelade det själv på mobil tills han hade råd att köpa dator.

Samma med mina indiska polare, jättepopulärt med såna här lite mer avancerade mobilspel där. Och det är sjukt vilken snits de får med touch-kontrollerna.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hörde av en ny kille på jobbet som var från Afghanistan som berättade att pubg och såna spel är väldigt populärt bland dom som inte har råd eller att det inte ens finns att köpa datorer och konsoler. Han spelade det själv på mobil tills han hade råd att köpa dator.

Jo det är förmodligen pga den typen av länder som mobilspel och F2P är väldigt populärt.

Medlem

Förboka ett mobilspel?
heh.

Medlem

Det ser ju exakt likadant ut som första spelet? All skakning på kameran talar ju bara om att de inte har något att visa upp. De har ändrat lite skins och skapat en ny bana och kallar det ett nytt spel. ''Nice Click''

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Förboka ett mobilspel?
heh.

The time for change is upon us

Inaktiv
Skrivet av Ronzem:

Förboka ett mobilspel?
heh.

Förboka ett mobilspel?

Lika idiotiskt oavsett plattform.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag gillade den Tesla-liknande bilen. I övrigt ser det väl ganska bra ut, inte minst för att vara ett mobilspel. Är själv ingen mobilgamer men vad man förstått är det många som är det men kommer väl komma åtta kommentarer nu som säger "Mobilspel? PASS!".

Mobilspel? PASS! 😅


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Inaktiv
Skrivet av Aesoprock:

Mobilspel? PASS! 😅

Samma här förstås men jag vill ju framstå förstående men själva verket är man en elitistisk PC-gamer såklart

Medlem

Ammen va fan !! (Johan Falk )

/HomieX


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Samma med mina indiska polare, jättepopulärt med såna här lite mer avancerade mobilspel där. Och det är sjukt vilken snits de får med touch-kontrollerna.

Samma I Kina där jag bott senaste 8 åren. Nästan ingen som har dator hemma, alla spelar på telefonerna. (spelar de dator går de till internet cafe). Pubg är extremt populärt som spel på telefonen här och har flera kinesiska uttryck som kommer från spelet.
Exempelvis engelska "winner sinner chicken dinner" sägs översatts till "äta kyckling". Har man de säga, "ska du äta kyckling?" "igår at jag kyckling" och då menas att de frågar om man vill spela eller att de spelade.

Medlem
Skrivet av Kochoop:

Samma I Kina där jag bott senaste 8 åren. Nästan ingen som har dator hemma, alla spelar på telefonerna. (spelar de dator går de till internet cafe). Pubg är extremt populärt som spel på telefonen här och har flera kinesiska uttryck som kommer från spelet.
Exempelvis engelska "winner sinner chicken dinner" sägs översatts till "äta kyckling". Har man de säga, "ska du äta kyckling?" "igår at jag kyckling" och då menas att de frågar om man vill spela eller att de spelade.

Det här är intressant, i stark kontrast till alla "gamerz" i väst som med sina hypermoderna stationära speldatorer sätter näsan i vädret mot allt vad mobilspel heter. Det är kanske ni som är de udda, globalt sett?

1
Skriv svar