Kena: Bridge of Spirits flyttas till i höst

Robot
Kena: Bridge of Spirits flyttas till i höst

Släpps i augusti, när PS5:or kanske finns att köpa.

#kena-bridge-of-spirits, #releaselistan


Medlem

Ser supermysigt ut. Skulle vilja veta mer om hur gameplayet flyter i praktiken samt spelets längd eftersom Ember Lab är en rätt liten studio, men jag är hoppfull.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Skribent

Ser verkligen fram emot det här. Hoppas på en riktigt bra PC-version.

Medlem

Det här var det enda spelet som intresserade mig från showen. Hoppas på mysfaktorn!

Medlem

Jo, detta spel ser väldigt mysigt ut. Undrar om det släpps till Steam så småningom. 1 års exklusivitet på EPiC ser det ut att vara. Blir ett köp men avvaktar till Steam release tror jag.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Det finns egentligen bara en sak som gör att jag inte kommer köpa detta, det kommer säkert vara extremt lätt. Hoppas jag har fel för jag vill köpa detta.

Medlem

Pepp på detta! Tyckte jag kände igen embers lab, det är nämligen den studion som står bakom Zelda Majora's mask kortfilmen "Terrible Fate" - https://www.youtube.com/watch?v=vbMQfaG6lo8&t

Konstigt att inte Nintendo nappade upp denna studio med tanke på vilken kvalité filmen har!!

Medlem
Skrivet av zevile:

Tyckte jag kände igen embers lab, det är nämligen den studion som står bakom Zelda Majora's mask kortfilmen "Terrible Fate"

Cool video!

Medlem
Skrivet av Najkan:

Det finns egentligen bara en sak som gör att jag inte kommer köpa detta, det kommer säkert vara extremt lätt. Hoppas jag har fel för jag vill köpa detta.

Måste spel vara svåra för att vara underhållande?

Medlem
Skrivet av Gaara:

Måste spel vara svåra för att vara underhållande?

Det måste finnas lite utmaning, annars är det mer interaktiv film.

1
Skriv svar